Nagrody Grand Prix Cannes Lions 2016 (część 2/2)

Nagrody Grand Prix Cannes Lions 2016 (część 2/2)
Zobaczcie, jakie kampanie reklamowe zostały nagrodzone podczas tegorocznego Cannes Lions. Poniżej zestawienie przyznanych nagród Grand Prix.
O autorze
1 min czytania 2016-06-28

1. Kategoria Direct

The swedish number, Swedish Tourist Association, INGO

2. Kategoria Glass

6 pack band, Hindustan Unilever, Mindshare

3. Kategoria PR

The organic effect, Coop, Forsman & Bodenfors

4. Kategoria Promo and activation 

#Optoutside, Rei, Venables Bell & Partners

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kategoria Design

Life is electric, Panasonic, Densu INC

6. Kategoria Grand prix for good

Ivine and pillow, Unicef, 180LA

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Malak and the boat, Unicef, 180LA

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mustafa goes for a walk, Unicef, 180LA

7. Kategoria Mobile

NYT VR; Google, GE, MINI, New York Times; T Brand Studio

8. Kategoria Print and publishing

McWhopper; Burger King; Y&R NZ, Y&R Media NZ, Y&R Digital NZ, David

Zobaczcie na stronie 

9. Kategoria Radio

The everyman meal – coloured weights; Kfc, Ogilvy & Mather Johannesburg

The everyman meal – claw thing; Kfc, Ogilvy & Mather Johannesburg

The everyman meal – cherry lip balm; Kfc, Ogilvy & Mather Johannesburg

Pełną listę nagrodzonych można zobaczyć na oficjalnej stronie wydarzenia.

Zobaczcie również: Nagrody Grand Prix Cannes Lions 2016 (część 1/2)