Tegoroczna Gala już po raz drugi połączyła dwa branżowe projekty: konkurs KTR, czyli święto kreatywności i twórczej odwagi, oraz Innovation – przeznaczony dla innowacyjnych projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji, wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach.
Nagrody Best of Jury KTR i INNOVATION przyznało spośród prac nagrodzonych złotem:
Zobacz również
BEST OF KTR
- Communication of the Year oraz Design of the Year dla FCB&theMilkman za „My first poison” dla Clovin
- Charity of the Year dla Ogilvy za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja
- Craft of the Year dla Pawła Jońcy za „Russian bear”, projekt niekomercyjny
- Technology of the Year dla Isobar Polska (dentsu Creative) za „Bezpieczny wózek przyszłości” dla Fundacji Rodzic w Mieście
BEST OF INNOVATION
- Innovation of the Year dla GONG oraz Współzgłaszających Game Changer, ING, MediaHub za „Miasto ING w Roblox” dla ING
- Charity of the Year dla Ogilvy oraz Współzgłaszającego OTO FILM za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja
Jury KTR obradowało pod przewodnictwem:
- Communication – Bartek Klimaszewski, Executive Creative Director, BBO Warszawa
- Creative Strategy – Szymon Gutkowski, Managing Director – Partner, DDB Warszawa
- Design – Marcin Wolny, Creative Director
- Technology – Piotr Osiński, Regional Creative Director, VMLY&R
- Craft Fotografia – Zuza Krajewska, Fotografka i Reżyserka
- Craft Ilustracja – Ola Jasionowska, Ilustratorka, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
- Craft Audio Video – Maciej Twardowski, Executive Creative Director, Ogilvy Poland
Tegorocznym Przewodniczącym Jury INNOVATION była Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Polska, zaś przewodniczącymi grup jurorskich zostali:
- Innowacje w Biznesie – Jakub Eichelberger, Head of Brand Marketing, Tylko
- Innowacje w Komunikacji – Henryk Klawe, Strategist / Partner, Together
- Innowacje w Mediach – Aleksandra Przezdziecka, Dyrektor Strategii i Rozwoju TVN Media, Discovery
– Tegoroczna edycja Innovation pokazała, że w Polsce nie tylko mówimy o potrzebie innowacji, ale ją po prostu robimy. Konkurs pokazuje, że innowacja nie jest i nie powinna być – celem samym w sobie, ale środkiem do tego, aby społecznie ważne tematy wybrzmiały bardziej, mądrzej i z dobrą energią – powiedziała Magdalena Kotlarczyk, przewodnicząca Jury, Country Director, Google Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Od jakiegoś czasu żyjemy w bardzo dynamicznych czasach, które jak nigdy dotąd mają wpływ na naszą pracę i na jej efekty. Przez ten czas nauczyliśmy się pracować zdalnie, z domów, z innych krajów, hybrydowo, w odpowiednich momentach, rezerwując sobie czas w kalendarzach, itd. Rzeczywistość bardzo nam przyspieszyła. Niedawno ktoś przypomniał mi cytat: kreatywność, to inteligencja, która dobrze się bawi. Wydaje mi się, że ten cytat odnosi się do tych dobrych czasów, ale powinien też odnosić się do tej trudniejszej, bardziej wymagającej rzeczywistości – powiedział Maciek Waligóra, przewodniczący zarządu KTR, Executive Creative Director, DDB Warszawa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po raz piąty Zarząd KTR przyznał także nagrodę HALL OF FAME za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali: Kuba Pietrzak oraz Przemek Bogdanowicz.
Agencją Roku KTR zostało 180heartbeats + JUNG V. MATT.
W rankingu na pierwszej pozycji utrzymały się: Papaya Films wśród domów produkcyjnych oraz Platige Image – jako Studio Postprodukcyjne Roku.
Ranking Designu wygrało w tym roku FCB&theMilkman.
Tytuł Reklamodawcy Roku przyznano w obdywu Konkursach marce Clovin.
Agencją Roku Innovation zostało DDB Warszawa. Nagrodę Agencji Mediowej Roku przyznano Havas Media.
Nagrody obejrzeć można na naszej platformie: https://konkursy.sar.org.pl/