W końcu, po 4 latach oczekiwania… Citroën – The Sleeping Supporter.
ESPN – 2014 FIFA World Cup – Time Zone.
Zobacz również
Messi śni o Mistrzostwach Świata w nowej reklamie Adidasa.
Do gry szykuje się również Neymar w reklamie Beats by Dre, czyli amerykańscy raperzy zainteresowali się w końcu piłką nożną.
Ambasadorką piłki nożnej w USA została Adriana Lima. Brazylijski Aniołek Victoria’s Secret przekonuje Amerykanów do tego sportu w reklamach Kii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Specjalną reklamę i specjalny rodzaj hashtagów z okazji Mundialu przygotował Twitter.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
A to naszym zdaniem jedna z najciekawszych propozycji. Prosto od McDonald’s.
Nike Football i animacja The Last Game – czyli jak na razie najpopularniejsza reklama związana z Mundialem 2014 (4 dni w sieci i 25 mln wyświetleń na YouTube).
A tutaj reklamowa perełka. Chilijscy górnicy, którzy przez 70 dni uwięzieni byli pod ziemią zagrzewają do walki swoich piłkarzy, którzy na Mundialu trafili do „grupy śmierci”.
W naszym zestawieniu nie mogło zabraknąć również GoPro.
I na sam koniec Shakira i Activia – branding totalny. Koniecznie przeczytajcie felieton Melting Pot „La la la” >