Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Najnowsza kampania ŠKODY i produkcja telewizyjna agencji Opcom

W połowie września rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa marki ŠKODA, autorstwa agencji reklamowej Opcom. Kampania przebiega pod hasłem „Łączy nas ŠKODA ”.
O autorze
0 min czytania 2016-09-19

Kampania obejmuje działania w telewizji, VOD, kinie, kampanię digital, a także materiały POS i landing page kampanii. 

Agencja Opcom odpowiada również za koncepcję kreatywną i produkcję spotu telewizyjnego kampanii, połączonego z adaptacją centralną:  

Kampania potrwa do końca listopada.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj