Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikował najnowszy „SEMbook 2024″ przygotowany przez Grupę Roboczą SEM działającą w ramach Związku. Publikacja skupia się na case studies dotyczących wykorzystania najnowszych trendów SEO i PPC w marketingu.
– Obecnie branża SEO i digital marketingowa podlega nieustanym i dynamicznym zmianom. Szczególnie za sprawą sztucznej inteligencji i nowych technologii. Niejednokrotnie nadążanie za nowymi trendami staje się ogromnym wyzwaniem dla specjalistów. Dlatego też eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska po raz kolejny opracowali przewodnik po najbardziej istotnych obszarach dotyczących działań PCC oraz SEO. Co więcej, przedstawili w nim szereg praktycznych rozwiązań i wskazówek dla każdego marketera i SEO-wca, który nie chcę zostać w tyle za konkurencją – zauważa Jarosław Miszszak, Szef Grupy Roboczej SEM IAB Polska, CEO Bluerank.
Zobacz również
„SEMbook 2024″ to publikacja kierowana do osób chcących dowiedzieć się, czy warto korzystać z automatyzacji w Google Ads i jak podejmować trafne decyzje w zgodzie ze sztuczną inteligencją. Nie brakuje informacji na temat wykorzystania Google Trends, oraz zwiększania widoczności w sieci dzięki mediom społecznościowym.
Druga część poświęcona jest metodom skutecznego komunikowania się z wyszukiwarką. Czytelnicy poznają zalety i wady Search Generative Experience, nazywanej przyszłością wyszukiwarek, a także dowiedzą się więcej o pozycjonowaniu aplikacji mobilnych w Google Play i App Store. Nie zabrakło również przykładów m.in. od firmy Sunrise System. W sumie w „SEMbooku 2024″ znalazło się 7 różnorodnych case studies.
Przejrzyj interesujące cię fragmenty publikacji poniżej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Cały „SEMbook 2024″ od IAB Polska bezpłatnie pobierzesz TUTAJ.
PS Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
Ponad połowa specjalistów ds. komunikacji uważa, że organizacje, dla których pracują, są w bieżącym roku zagrożone kryzysem – wynika z Raportu Kryzysometr 2024, Alert Media Communications. Głównym źródłem problemów w nadchodzących miesiącach mają być te występujące online. Jak przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym i jak na nie reagować?