Minutowy film w reżyserii Arundati Thandur i zrealizowany przy dźwiękach kultowego „Love is all around” zespołu Wet Wet Wet (z odpowiednio dostosowanym do tematu kampanii tekstem), a do tego sceny po brzegi wypełnione młodymi kotami i psami. Oto przepis na sukces według australijskiego sklepu online Petbarn Puppy and Kitten. Internetowa platforma zajmuje się sprzedażą zabawek, akcesoriów i pożywienia dla psów i kotów, a także dostarczaniem informacji przydatnych podczas wychowywania zwierząt domowych.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Musieliśmy pokazać, że Petbarn to miejsce, do którego należy się udać, jeśli chodzi o szczeniaki i kocięta. Tak się składa, że małe psy i koty są najbardziej wyrazistymi i kochanymi stworzeniami wszech czasów. Postanowiliśmy więc wykorzystać ten fakt i zadziałać kompleksowo: od tekstu piosenki, przez scenografię, po pokazanie w reklamie jak największej liczby ras – tłumaczą Jared Wicker i Elaine Li, Dyrektorzy kreatywni Howatson+Company, agencji odpowiedzialnej za realizację działań.
Kampania Petbarn wystartowała 18 sierpnia 2024 roku i obejmuje media nadawcze, cyfrowe i zewnętrzne, a także media społecznościowe.
Zdjęcie główne: Vimeo
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS OdKulis: „Niewidzialne psy”, czyli akcja Schroniska Na Paluchu, dzięki której czarne czworonogi wychodzą z cienia
W najnowszym odcinku cyklu #OdKulis pokazujemy akcję „Niewidzialne psy” zorganizowaną przez Schronisko na Paluchu i agencję Saatchi & Saatchi. Cel działań? Częstsze adopcje czarnych psiaków, które tak samo, jak inne czekają na wymarzony dom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing