Najsłodsza reklama świata, czyli Petbarn Puppy and Kitten Club prezentuje… hołd dla opiekunów szczeniąt i kociąt

Najsłodsza reklama świata, czyli Petbarn Puppy and Kitten Club prezentuje… hołd dla opiekunów szczeniąt i kociąt
Jak zwrócić uwagę potencjalnych klientów na reklamę naszej firmy? Pokazać w niej małe psy i koty, bo to niezawodny sposób na przyciągnięcie uwagi. Na taki krok zdecydował się australijski Petbarn Puppy and Kitten Club.
O autorze
1 min czytania 2024-08-20

Minutowy film w reżyserii Arundati Thandur i zrealizowany przy dźwiękach kultowego „Love is all around” zespołu Wet Wet Wet (z odpowiednio dostosowanym do tematu kampanii tekstem), a do tego sceny po brzegi wypełnione młodymi kotami i psami. Oto przepis na sukces według australijskiego sklepu online Petbarn Puppy and Kitten. Internetowa platforma zajmuje się sprzedażą zabawek, akcesoriów i pożywienia dla psów i kotów, a także dostarczaniem informacji przydatnych podczas wychowywania zwierząt domowych.

– Musieliśmy pokazać, że Petbarn to miejsce, do którego należy się udać, jeśli chodzi o szczeniaki i kocięta. Tak się składa, że ​​małe psy i koty są najbardziej wyrazistymi i kochanymi stworzeniami wszech czasów. Postanowiliśmy więc wykorzystać ten fakt i zadziałać kompleksowo: od tekstu piosenki, przez scenografię, po pokazanie w reklamie jak największej liczby ras – tłumaczą Jared Wicker i Elaine Li, Dyrektorzy kreatywni Howatson+Company, agencji odpowiedzialnej za realizację działań.

Kampania Petbarn wystartowała 18 sierpnia 2024 roku i obejmuje media nadawcze, cyfrowe i zewnętrzne, a także media społecznościowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: Vimeo

PS OdKulis: „Niewidzialne psy”, czyli akcja Schroniska Na Paluchu, dzięki której czarne czworonogi wychodzą z cienia

W najnowszym odcinku cyklu #OdKulis pokazujemy akcję „Niewidzialne psy” zorganizowaną przez Schronisko na Paluchu i agencję Saatchi & Saatchi. Cel działań? Częstsze adopcje czarnych psiaków, które tak samo, jak inne czekają na wymarzony dom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się