Po raz pierwszy konferencja będzie wydarzeniem międzynarodowym. Do klasycznych trzech dni polskojęzycznych dojdą dwa dni anglojęzyczne z zagranicznymi prelegentami. Sumarycznie będzie można obejrzeć aż 60 wystąpień znakomitych ekspertów, praktyków i innowatorów.
I ❤ marketing & technology to dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący ma na przekazanie cennych wskazówek jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.
Zobacz również
Prelegentki i prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, a o ich wynagrodzeniu decyduje publiczność, która ocenia wszystkie prelekcje. Uzupełnieniem prezentacji będą panele dyskusyjne, podczas których występujący odpowiedzą na pytania uczestników.
Konferencja została podzielona na pięć ścieżek tematycznych:
- I ❤ ads & analytics
- I ❤ social media
- I ❤ marketing
- I ❤ marketing (international)
- I ❤ AI (international)
Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak pakiety kilkudniowe, aby jak najlepiej dopasować tematykę wystąpień do swoich preferencji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zaletą konferencji jest również to, że spotykają się na niej przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, jak i agencji marketingowych. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovemkt.pl