Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Największy koszmar każdego rodzica w świątecznej kampanii niemieckiego oddziału McDonald’s

Największy koszmar każdego rodzica w świątecznej kampanii niemieckiego oddziału McDonald’s
Niemiecki oddział sieci McDonald’s zaprezentował niedawno swoją nową, bożonarodzeniową kampanię. W poruszającym spocie śledzimy losy rodziców, którym zaginęło dziecko – jak się jednak okazuje, zakończenie historii w tym przypadku jest pozytywne i z ważnym przesłaniem.
O autorze
0 min czytania 2019-12-04

W świątecznym spocie niemieckiego oddziału sieci McDonald’s bohaterami są rodzice i ich córka, którzy spieszą się na pociąg. Nagle mała dziewczynka zauważa na dworcu bezdomną kobietę, która przygrywa na gitarze świąteczną piosenkę. W tym samym momencie dorośli na chwilę tracą z oczu swoje dziecko, a ta nagle… znika. 

Przerażeni i zaniepokojeni rodzice szukają swojej córki po całym dworcu, niestety bezskutecznie. Jak się jednak okazuje, dziewczynka wcale nie zaginęła, a postanowiła podarować innej osobie odrobinę świątecznego ciepła i dobroci.

Za realizację odpowiada agencja Leo’s Thjnk Tank.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Długo wyczekiwane święta już za rogiem! A z racji tej, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tutaj z kolei znajdziecie wszystkie tegoroczne kampanie świąteczne >>>