Stylistyka kolekcji Żabka CREW przywołuje klimat lat 90. Wszystkie elementy utrzymane są w czarno-zielonych kolorach z ikonicznym logo Żabki z 1998 roku, która trzyma klasyczny telefon z antenką. Produkty wyróżniają się wysoką jakością – ubrania uszyto i wykonano ze 100% bawełny w Polsce, z lokalnych materiałów. Wszystkie mają certyfikat OEKO-TEX.
– Miałam przyjemność zaprojektować kolekcję dla Żabki, łącząc najnowsze trendy z sentymentem pierwszego logo Żabki. Ten nieoceniony powrót do przeszłości przeniósł mnie do początków Żabki i moich czasów młodości. Czerpiąc z DNA marki, stworzyłam ponadczasowy design, łącząc elementy vintage z nowoczesnym streetwearem i luźnymi, oversize’owymi sylwetkami. Ważnym aspektem dla mnie jako projektanta jest również dbałość o jakość produktów, dlatego kolekcja została zrobiona w Polsce z najwyższej jakości materiałów – mówi projektantka Justyna Tasak.
Zobacz również
Kolekcję promują popularni w mediach społecznościowych twórcy, którzy sami wychowali się z Żabką, m.in. Julia Żugaj.

– Dla wielu młodych ludzi Żabka to coś więcej niż sklep. Są z nami od zawsze, a my z nimi, więc chcemy ich docenić i im podziękować, oferując wyjątkową kolekcję wysokiej jakości ubrań, która przenosi w czasy beztroskiego dzieciństwa i barwnej młodości – podkreśla Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
– Żabka jest obecna w naszym życiu, kiedy spotykamy się, dorastamy, rozwijamy czy zmieniamy. Moim celem było uchwycenie tego zjawiska unikatowymi, kolekcjonerskimi projektami, by każdy mógłby poczuć prawdziwy HYPE i być częścią społeczności Żabka CREW – dodaje projektantka kolekcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing