Należysz do Generacji Żabka? Sieć tworzy limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów z pierwszym logo marki

Należysz do Generacji Żabka? Sieć tworzy limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów z pierwszym logo marki
Pamiętasz świat bez Żabki? Masz swój ulubiony sklep? Sieć rusza z konkursem dla Generacji Ż, w którym wygrać można limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów Żabka CREW z pierwszym logo marki z 1998 r.
O autorze
1 min czytania 2025-03-24

Stylistyka kolekcji Żabka CREW przywołuje klimat lat 90. Wszystkie elementy utrzymane są w czarno-zielonych kolorach z ikonicznym logo Żabki z 1998 roku, która trzyma klasyczny telefon z antenką. Produkty wyróżniają się wysoką jakością – ubrania uszyto i wykonano ze 100% bawełny w Polsce, z lokalnych materiałów. Wszystkie mają certyfikat OEKO-TEX.

– Miałam przyjemność zaprojektować kolekcję dla Żabki, łącząc najnowsze trendy z sentymentem pierwszego logo Żabki. Ten nieoceniony powrót do przeszłości przeniósł mnie do początków Żabki i moich czasów młodości. Czerpiąc z DNA marki, stworzyłam ponadczasowy design, łącząc elementy vintage z nowoczesnym streetwearem i luźnymi, oversize’owymi sylwetkami. Ważnym aspektem dla mnie jako projektanta jest również dbałość o jakość produktów, dlatego kolekcja została zrobiona w Polsce z najwyższej jakości materiałów – mówi projektantka Justyna Tasak.

Kolekcję promują popularni w mediach społecznościowych twórcy, którzy sami wychowali się z Żabką, m.in. Julia Żugaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dla wielu młodych ludzi Żabka to coś więcej niż sklep. Są z nami od zawsze, a my z nimi, więc chcemy ich docenić i im podziękować, oferując wyjątkową kolekcję wysokiej jakości ubrań, która przenosi w czasy beztroskiego dzieciństwa i barwnej młodości – podkreśla Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

– Żabka jest obecna w naszym życiu, kiedy spotykamy się, dorastamy, rozwijamy czy zmieniamy. Moim celem było uchwycenie tego zjawiska unikatowymi, kolekcjonerskimi projektami, by każdy mógłby poczuć prawdziwy HYPE i być częścią społeczności Żabka CREW – dodaje projektantka kolekcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się