Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

NAOKO – nowy klient w agencji AHAVA PR

Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma NAOKO. To polska marka odzieżowa.
O autorze
0 min czytania 2021-03-30

AHAVA PR dla Naoko zajmie się całościową obsługą PR-ową, w tym kontaktem z mediami i doradztwem strategicznym. Będzie koordynowała również współprace influencerskie. Osobą odpowiedzialną za działania po stronie agencji jest Agnieszka Oleszczyk, CEO AHAVA PR i Kamila Latosiewicz Specjalista ds. PR. Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.