TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Narkotyki i dopalacze zabijają. Szkoda Ciebie na takie patoklimaty” – ruszyła kampania edukacyjno-profilaktyczna MSWiA

„Narkotyki i dopalacze zabijają. Szkoda Ciebie na takie patoklimaty” – ruszyła kampania edukacyjno-profilaktyczna MSWiA
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji wystartowało z kampanią edukacyjno-profilaktyczną „Narkotyki i dopalacze zabijają”, mającą na celu zwrócenie uwagi młodzieży na zagrożenia związane z zażywaniem substancji psychoaktywnych.
O autorze
1 min czytania 2019-04-05

W ramach kampanii „Narkotyki i dopalacze zabijają”, która wystartowała na początku kwietnia br., powstał spot filmowy zwracający uwagę młodzieży na poważne zagrożenie życia i zdrowia, jakie niosą ze sobą nowe substancje psychoaktywne. W przekazie kampanii zwrócono również uwagę na coraz większą trudność w rozpoznawaniu nowych, nieznanych substancji, tzw. „dopalaczy”, które są nielegalnie rozpowszechniane pod pretekstem „celów kolekcjonerskich”. Autorzy kampanii przestrzegają młodych i ciekawych świata ludzi przed przestępcami, którzy narażają ich na utratę zdrowia, a nawet życia – czerpiąc z tego spore zyski.

Jednym z elementów kampanii jest konkurs na mem internetowy i animację w formacie GIF. Zgłaszane prace mają dotyczyć zapobiegania oraz przeciwdziałania uzależnieniu od narkotyków i dopalaczy. Konkurs przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży do 18 roku życia.

W ramach kampanii prowadzony jest również szereg inicjatyw odbywających się na poziomie lokalnym. MSWiA zwróciło się do Policji oraz wszystkich wojewodów o współpracę i podejmowanie działań w ramach kampanii, m.in. poprzez organizację spotkań profilaktycznych z dziećmi i młodzieżą.

Ogólnopolskie działania w ramach kampanii są zaplanowane do końca 2019 roku. Inicjatywa jest realizowana w ramach „Programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2018-2020”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W 2017 roku w ramach kampanii „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”, stworzonej na zlecenie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, powstało dziesięć spotów, w których ukazano negatywne skutki zażywania różnych substancji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec ub. r. w Poznaniu przeprowadzona została kampania „Dopalacze to nie bajka”, która opierała się na mocnych komunikatach, nawiązujących do bajek i dziecięcych wyliczanek. Kampania miała na celu zwrócić uwagę młodzieży na zagrożenia, jakie niesie zażywanie dopalaczy.