Piękne zdjęcia wykonane przez cenionego na całym świecie fotografa Szymona Brodziaka zdobią różnego rodzaju nośniki reklamowe. Kampania ma przede wszystkim na celu wypromowanie najwyższej jakości kurtek producenta oraz pokazać lifestylowy charakter wszystkich produktów sygnowanych marką Tiffi.
Działania marketingowe ruszyły w tym miesiącu i potrwają do marca 2015 roku. Wizerunek polskiej modelki znalazł się na billboardach, na plakatach i visualach w ponad 100 sklepach w Polsce, na Litwie i Ukrainie, w layoutach prasowych i materiałach internetowych.
Zobacz również
Poza Natalią Siwiec w lookbooku najnowszej kolekcji zobaczymy również inną piękność, mianowicie Leonorę Jimenez Mongę – Miss Kostaryki, ydawcę magazynu modowego „Traffic” oraz dyrektor Mercedes Benz Fashion Week w San Jose.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing