Roczna współpraca, która została ogłoszona w wyjątkowym terminie – Międzynarodowym Dniu Jogi oraz Święcie Muzyki – obejmie treści publikowane w mediach społecznościowych artystki oraz na oficjalnych kanałach Lenovo Polska, konkurs dla fanów, a także sesję zdjęciową i specjalnie przygotowany materiał video. Fani będą mogli obejrzeć sceny z dnia artystki w trakcie których towarzyszy jej Yoga Slim 7, tłem nagrań są malownicze i rozpoznawalne miejsca w Warszawie.
– Jestem podekscytowana współpracą z Lenovo. Ostatni okres jest dla mnie przełomowy i tym samym wymagający. Czy to pracując nad wydaniem płyty, przygotowaniem do koncertów czy poszukiwaniem nowych dźwięków i inspiracji, potrzebowałam wsparcia w postaci niezawodnego sprzętu, który mogę wszędzie ze sobą zabrać – czy to do studia, czy na formalne i mniej formalne spotkania. Laptop Lenovo Yoga Slim 7 idealnie wpasował się w moje potrzeby i stanowi nieocenioną pomoc w moim dynamicznym życiu – komentuje Natalia Szroeder.
Zobacz również
– Natalia to jedna z najpopularniejszych, najbardziej utalentowanych oraz wyróżniających się piosenkarek młodego pokolenia. Jej pasja do muzyki, zaangażowanie i kreatywność doskonale wpisują się w charakter marki Lenovo. Podobnie jak jej twórczość, my również stale ewoluujemy, wprowadzając innowacje, które wyznaczają nowe trendy. Nasze laptopy są wszechstronne i tym samym świetnie sprawdzą się jako narzędzia biznesowe, multimedialne, rozrywkowe czy mobilne. Odgrywają rolę idealnego technologicznego kompana dla osób, które podobnie jak Natalia, stawiają na nieszablonowość, ale również cenią komfort oraz piękno – mówi Wojciech Zaskórski, general manager Lenovo Polska.
Kampania będzie realizowana poprzez działania digital oraz PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]