Natalia Załęcka ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze digital oraz marketingu. W swojej pracy zawodowej była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji m.in. dla takich marek jak Algida, Łowicz, czy Getin Noble Bank. W ostatnich latach związana była z Deloitte, gdzie jako Head of Marketing Transformation zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej, w którym doradzała klientom w zakresie strategii. Przed dołączeniem do Value Media Natalia Załęcka związana była z eobuwie, gdzie w roli Brand Director nadzorowała działania reklamowe oraz odpowiadała za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki. W jej spektrum zainteresowań znajdują się między innymi takie obszary jak zastosowanie danych i technologii w marketingu, których użycie wpływa na rozwój biznesu klientów.
– Cieszę się, że mogę dołączyć do Value Media w tak kluczowym momencie dla rozwoju agencji. Jestem przekonana, że moje doświadczenie i umiejętności będą cennym atutem w realizacji strategii bycia najbardziej strategiczną agencją na rynku. Wierzę, że Value Media ma ogromny potencjał, aby stać się kluczowym partnerem dla firm, które chcą budować swój biznes w oparciu o dane marketingowe – mówi Natalia Załęcka, Chief Business Officer, Value Media.
Zobacz również
Natalia Załęcka będzie raportować do Rafała Wachnika, Dyrektora Zarządzającego agencji. Będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem strategów agencji.
– Powierzenie Natalii funkcji CBO to kolejny krok w rozwoju Value Media. Jesteśmy przekonani, że jej doświadczenie i kompetencje wzmocnią strategiczny charakter naszej agencji i pozwolą nam dostarczać klientom jeszcze bardziej efektywnych rozwiązań – dodaje Rafał Wachnik, Managing Director, Value Media.
opracowanie: Agata Drynko, źródło: mat. prasowe
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing