Natalia Załęcka (Getin Noble Bank): innowacje są motorem zmian wewnątrz organizacji i w postrzeganiu marki przez klientów

Natalia Załęcka (Getin Noble Bank): innowacje są motorem zmian wewnątrz organizacji i w postrzeganiu marki przez klientów
Po wakacyjnej przerwie z naszą Marketingową 11 zmierzyła się Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu, Getin Noble Bank, zwyciężczyni kategorii Innovation na festiwalu Cannes Lions za projekt Display Card.
O autorze
2 min czytania 2013-09-24

 1. W marketingu najważniejsze są…

Pomysł i Excel.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł, to…

Jedna z pierwszych analiz konkurencji, którą robiłam. Pamiętam, że wtedy wydawało mi się to bardzo ekscytujące, oglądać reklamy i rozkładać je na czynniki pierwsze. Oczywiście, co do ekscytacji, dawno już zmieniłam zdanie. Po prezentacji z moim ówczesnym szefem usłyszeliśmy od klienta, że tym razem nie było tak źle, co oznaczało pochwałę, jakiej dawno nie było.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

Zmiana profilu zawodowego, przejście ze strony agencji na stronę klienta. Pierwsze trzy miesiące poruszałam się zupełnie po omacku.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Szereg innowacji, które udało się wdrożyć w ramach projektu Getin UP. Z ogromną przyjemnością i zaskoczeniem odkrywałam, jaką moc może mieć innowacja, jak staje się motorem zmian wewnątrz organizacji i w postrzeganiu marki przez klientów. Dla mnie osobiście oznaczało to również konieczność poznania wielu aspektów technologicznych, o których nie miałam pojęcia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Oreo Daily Twist, za danie sobie możliwości zrobienia Oreo Blackout Tweet. Takie okazje zdarzają się niezwykle rzadko.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

Personalizacja. Dzięki technologii jesteśmy w stanie zaskakująco precyzyjnie indywidualizować content przekazywany klientom, a to realnie zwiększa zwrot z inwestycji.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

Angielskojęzyczni prelegenci na polskich konferencjach branżowych.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Szacunek, którego moim zdaniem brakuje po obu stronach. Pod tym względem jesteśmy wciąż niedojrzałym rynkiem.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Benchmarków i pytań. Odbijanie się od myśli innych jest trampoliną do stworzenia nowych rzeczy w swojej działce.

10. Gdybym miała reklamować bigos jako źródło witaminy C w Kalifornii, a miałabym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

Odwołałabym się do sprawdzonych technik, czyli szok i niedowierzanie: „Przez przypadek zjadła bigos i odmłodniała o 15 lat. SPRAWDŹ!”

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego, że …

Nie jest nudny.

Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu, Getin Noble Bank

Od 2011 związana z grupą GNB, początkowo odpowiadała za markę Noble Bank. Od 2012 pracuje dla Getin Bank, gdzie opracowywała projekt zmian wizerunku w oparciu o rozwiązania nowatorskiej bankowości. Wcześniej przez 7 lat związana była z Działem Strategii DDB Warszawa, gdzie realizowała projekty dla takich marek, jak: Eurobank, Algida, Liberty Direct, LOT, Johnson&Johnson, Łowicz. Wielokrotnie nagradzana w konkursie Effie. Zwyciężczyni kategorii Innovation na festiwalu Cannes Lions za projekt Display Card. Ukończyła Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz podyplomowe studia na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na SGH.