Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Naturalna kampania H&M promująca kostiumy kąpielowe w duchu #bodypositive

Naturalna kampania H&M promująca kostiumy kąpielowe w duchu #bodypositive
H&M zaprezentowało swoją nową kampanię kostiumów kąpielowych w duchu #bodypositive, bowiem tym razem marka postawiła na modelki, które mają różne typy sylwetki.
O autorze
1 min czytania 2019-05-10

Coraz więcej marek stawia na naturalność w swoich kampaniach reklamowych. Photoshop powoli idzie w odstawkę, natomiast modelki, które promują dane kolekcje brandów, nie są już chorobliwie chude i mają widoczne krągłości.

Przykładem na to jest chociażby najnowsza kampania marki H&M, stworzona w duchu nurtu #bodypositive. Na zdjęciach promujących kolekcję kostiumów kąpielowych widzimy modelki o różnych typach sylwetki. Co więcej, w kampanii brandu ewidentnie postawiono na naturalność, bowiem zdjęcia reklamujące kolekcję nie zostały potraktowane Photoshopem. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcia: instagram.com/hm

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Najnowsza kampania szminek marki Gucci różni się od tych, które dotychczas widzieliśmy – zamiast perfekcyjnego uśmiechu produkty beauty reklamuje niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.

PS2

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.