Na przykład Ona może przymknąć oko na niepozmywane naczynia, w zamian za to, że On wykona badania profilaktyczne. On, dzięki całotygodniowemu przygotowywaniu dla nich zielonej herbaty, może liczyć na zostanie królem telewizyjnego pilota.
Do zawierania nietypowych układów prowadzi aplikacja „Negocjatorzy”, stanowiąca element angażujący w kolejnej odsłonie kampanii ING Życie „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”, promującej ubezpieczenie na wypadek nowotworu Ona i On.
Zobacz również
W ramach niestandardowej aplikacji kobiety mogą wynegocjować, aby mężczyźni wspólnie z nimi zadbali o swoje zdrowie, w zamian za odpuszczenie niedzielnego obiadu u teściowej lub nie budzenie, gdy chrapią. Aplikacja działa także w drugą stronę, czyli mężczyźni mogą uniknąć nielubianych obowiązków domowych lub liczyć na odpuszczenie małych grzeszków, jeżeli tylko zgodzą się wykonać badania profilaktyczne, chodzić na wspólne spacery lub przygotowywać co rano świeży sok z pomarańczy. Negocjacje par kończą się podpisaniem specjalnej umowy. Aplikacja jest ogólnodostępna, a do udziału w negocjacjach można zaprosić każdego. Panie do wspólnego zadbania o zdrowie mogą zachęcić męża, partnera, brata czy tatę. Mężczyźni z kolei mogą wynegocjować u drugiej połowy tydzień wolnego od odrabiania lekcji z dziećmi czy też inną, rzecz, którą ona zaproponuje – aplikacja pozostawia możliwość wpisania indywidualnego argumentu negocjacyjnego dla kobiety.
– Wierzymy, że najskuteczniejsze działania w zakresie promowania profilaktyki nowotworowej, to te które do tematu podchodzą „z przymrużeniem oka”. Nie chcemy straszyć chorobą, ale pokazywać, że profilaktyka może być przyjemna, a czasem wręcz zaskakująca. Stąd pomysł na aplikację, która z jednej strony stanowi zabawę, a z drugiej – angażuje i skłania do refleksji, a co za tym idzie podjęcia konkretnej aktywności mającej na celu zminimalizowanie ryzyka zachorowania na raka – wyjaśnia Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w ING Życie.
Aplikacji „Negocjatorzy” towarzyszy kampania internetowa prowadzona od 18 października do 24 listopada na portalach: onet.pl, interia.pl oraz wp.pl. Natomiast od 4 października w ramach kampanii „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak” w telewizji emitowane są 3 spoty – 30” i 15”. Każdy z nich promuje profilaktykę nowotworową oraz informuje o ubezpieczeniu na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie. Filmy emitowane są m.in. w TVP, TVP Info, Polsacie, TVN, Discovery. Zarówno spoty TV, jak i formaty internetowe przekierowują na stronę internetową www.rakowiwspak.pl promującą profilaktykę, w tym również zabezpieczenie finansowe w postaci ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Za realizację kampanii dla ING Życie odpowiada:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kreacja: Brasil
Aplikacja: Brasil
Spot reklamowy: Brasil
Zakup mediów: Lowe Media
Dom produkcyjny: Film Produkcja
Media Relations: Multi Communications
Wszystkich zainteresowanych damsko-męskimi negocjacjami zapraszamy na www.negocjujto.pl