Neon Shake pomaga odkryć dumę z walki z niepłodnością

Agencja Neon Shake na zlecenie klinik InviMed realizuje kampanię „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”. To jedna z pierwszych tego typu akcji w naszym kraju, której celem jest zwrócenie uwagi na to, co przeżywają osoby zmagające się z chorobą, jaką jest niepłodność.
O autorze
1 min czytania 2017-02-21

Prawie każdy z nas ma w swoim otoczeniu osoby, które bezskutecznie starają się o dziecko. Nie mówią o tym głośno, ponieważ obawiają się, że nie zostaną zrozumiani. Jest to dla nich trudny i bolesny temat – mówi Aleksandra Bilewicz, PR Manager z klinik leczenia niepłodności InviMed. –  My, w klinikach InviMed widzimy na co dzień, co przeżywają nasi pacjenci i dlatego staramy się robić wszystko, by ułatwić im przejście tej trudnej drogi do rodzicielstwa. Chcemy, by czuli nasze wsparcie i wiedzieli, że niepłodność nie jest powodem do wstydu, a wręcz przeciwnie – podjęcie leczenia jest aktem odwagi.  O tym mówi nasza kampania, którą realizujemy z agencją Neon Shake.

Więcej o kampanii można przeczytać na stronie.

InviMed. Jesteśmy dumni z naszych pacjentów – materiał wideo:

Neon Shake odpowiada za strategię oraz kreację, realizuje także działania z obszaru bloger relations i social media. Kampania potrwa do końca marca. InviMed jest klientem w bieżącej obsłudze marketingowej Neon Shake.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj