– Prawie każdy z nas ma w swoim otoczeniu osoby, które bezskutecznie starają się o dziecko. Nie mówią o tym głośno, ponieważ obawiają się, że nie zostaną zrozumiani. Jest to dla nich trudny i bolesny temat – mówi Aleksandra Bilewicz, PR Manager z klinik leczenia niepłodności InviMed. – My, w klinikach InviMed widzimy na co dzień, co przeżywają nasi pacjenci i dlatego staramy się robić wszystko, by ułatwić im przejście tej trudnej drogi do rodzicielstwa. Chcemy, by czuli nasze wsparcie i wiedzieli, że niepłodność nie jest powodem do wstydu, a wręcz przeciwnie – podjęcie leczenia jest aktem odwagi. O tym mówi nasza kampania, którą realizujemy z agencją Neon Shake.
Więcej o kampanii można przeczytać na stronie.
Zobacz również
InviMed. Jesteśmy dumni z naszych pacjentów – materiał wideo:
Neon Shake odpowiada za strategię oraz kreację, realizuje także działania z obszaru bloger relations i social media. Kampania potrwa do końca marca. InviMed jest klientem w bieżącej obsłudze marketingowej Neon Shake.
![#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/12/Cover-photo-6-1-142x0-c-default.png)
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce