Netflix planuje wprowadzenie transmisji na żywo

Netflix planuje wprowadzenie transmisji na żywo
Netflix pracuje nad zwiększeniem atrakcyjności swojej platformy, aby ograniczyć spadek liczby subskrybentów i przyciągnąć nowych widzów. Kolejnym rozwiązaniem serwisu mają być transmisje na żywo popularnych programów rozrywkowych.
O autorze
1 min czytania 2022-05-17

Nadchodzące miesiące to czas wielkich zmian w serwisie Netflix. Po utracie ponad 200 tys. użytkowników, gigant streamingowy postanowił wprowadzić tańsze pakiety, w których pojawią się reklamy. Niedawno potwierdzono informację, że nowy rodzaj konta zostanie dodany do oferty jeszcze w 2022 roku. Netflix planuje także ograniczenie nielegalnego dzielenia się hasłami, które uważa za główną przyczynę utraty subskrybentów.  

Netflix stoi obecnie przed sporym wyzwaniem, jakim jest przyciągnięcie nowych użytkowników i przede wszystkim zachęcenie jak największej liczby obecnych subskrybentów do pozostania na platformie. W tym celu stale poszerzana jest biblioteka gier mobilnych, a kolejnym sposobem na zwiększenie atrakcyjności serwisu jest wprowadzenie do oferty programów na żywo.

Netflix nie podaje, kiedy nowa opcja zostanie wprowadzona – jak podaje „New York Times”, prace nad transmisjami na żywo są obecnie na „wczesnym etapie rozwoju”.

Na razie wiadomo, że nowe treści obejmowałyby programy typu reality show, talent-show oraz stand-upy. Subskrybenci Netflixa zyskaliby możliwość głosowania na wybranych uczestników programów rozrywkowych w czasie rzeczywistym. Dzięki nowemu rozwiązaniu  możliwe stałoby się również wchodzenie w interakcje na żywo podczas festiwalu „Netflix is a Joke”, który zrzesza setki najpopularniejszych komików.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie mało prawdopodobne jest, że transmisje na żywo będą rozszerzone także na wydarzenia sportowe, takie jak popularne „Drive To Survive F1”. Według nieoficjalnych informacji ta opcja może zostać ponownie rozpatrzona w przyszłości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing