Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Netflix rozszerza Fast Laughs. Krótkie formaty podobne do filmików TikToka trafią także na telewizory

Netflix rozszerza Fast Laughs. Krótkie formaty podobne do filmików TikToka trafią także na telewizory
W minionym roku serwis streamingowy wprowadził na urządzenia mobilne Fast Laughs, przypominające treści udostępniane na TikToku. Krótkie formaty, które bawią i jednocześnie promują produkcje Netflixa, pojawią się także na większych ekranach.
O autorze
1 min czytania 2022-02-24

fot. about.netflix.com

Funkcja Fast Laughs została udostępniona w testowej fazie wybranym użytkownikom smartfonów i od początku była kojarzona z popularnymi krótkimi filmikami na TikToku. Serwis prezentuje za ich pośrednictwem najzabawniejsze fragmenty swoich seriali i filmów, które użytkownicy mogą udostępniać w mediach społecznościowych.

Rosnąca popularność TikToka pokazuje, że krótkie, nawet kilkunastosekundowe treści wciąż spotykają się z dużym entuzjazmem młodych użytkowników smartfonów. Gigant streamingowy postanowił więc udostępnić Fast Laughs na znacznie szerszą skalę, dostrzegając w „swoim TikToku” spory potencjał do promowania najpopularniejszych produkcji.

Zabawne „minizwiastuny”, działające na zasadzie opcji „Odkrywaj”, trafią niebawem na ekrany telewizorów z dostępem do platformy Netflix. W pierwszej kolejności pojawią się w anglojęzycznych krajach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS
Netflix niedawno uruchomił nową platformę Tudum z ciekawostkami na temat seriali i filmów, świeżymi newsami czy wywiadami z aktorami. Charakterystyczny dźwięk, który stał się distinctive brand asset Netflixa, był także inspiracją do stworzenia kampanii „Tudum Stories”.

PS 2
O tym, że „wszyscy chcą być na TikToku” mówi się od miesięcy. Do grona marek promujących się na platformie dołączył też Microsoft z Panem Spinaczem tańczącym do nietypowej piosenki o aplikacji Teams.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się