fot. about.netflix.com
Funkcja Fast Laughs została udostępniona w testowej fazie wybranym użytkownikom smartfonów i od początku była kojarzona z popularnymi krótkimi filmikami na TikToku. Serwis prezentuje za ich pośrednictwem najzabawniejsze fragmenty swoich seriali i filmów, które użytkownicy mogą udostępniać w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Rosnąca popularność TikToka pokazuje, że krótkie, nawet kilkunastosekundowe treści wciąż spotykają się z dużym entuzjazmem młodych użytkowników smartfonów. Gigant streamingowy postanowił więc udostępnić Fast Laughs na znacznie szerszą skalę, dostrzegając w „swoim TikToku” spory potencjał do promowania najpopularniejszych produkcji.
Zabawne „minizwiastuny”, działające na zasadzie opcji „Odkrywaj”, trafią niebawem na ekrany telewizorów z dostępem do platformy Netflix. W pierwszej kolejności pojawią się w anglojęzycznych krajach.
PS #PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Netflix niedawno uruchomił nową platformę Tudum z ciekawostkami na temat seriali i filmów, świeżymi newsami czy wywiadami z aktorami. Charakterystyczny dźwięk, który stał się distinctive brand asset Netflixa, był także inspiracją do stworzenia kampanii „Tudum Stories”.
PS 2
O tym, że „wszyscy chcą być na TikToku” mówi się od miesięcy. Do grona marek promujących się na platformie dołączył też Microsoft z Panem Spinaczem tańczącym do nietypowej piosenki o aplikacji Teams.
Słuchaj podcastu NowyMarketing