Netflix odkrywa kolejne karty nowego sezonu serialu „Wednesday”. Na platformie publikowane są nowe odcinki, a wraz z ich premierą ruszyły lokalne spoty promocyjne. Każdy z nich jest dostosowany do miejscowego rynku, a główną rolę odgrywają w nich znane postaci ze świata kultury.
Wojciech Mann i polska promocja „Wednesday”
W polskiej odsłonie akcji promocyjnej udział wziął znany dziennikarz muzyczny Wojciech Mann, który w genialny sposób bawi się językiem. Spot jest przepełniony różnymi grami słownymi, a wszystko po ty, by ironicznie pokazać, że Polska to idealne miejsce dla uczniów Nevermore.
Zobacz również
– Poczujecie się u nas jak w domu. Prawie wszystkie pociągi mają tutaj… zwłoki – mówi Wojciech Mann.
– Przyjeżdżajcie do nas na Zgniłozieloną szkołę, a każdy dzień będziemy witać z polskim uśmiechem – dodaje.
A to tylko niektóre z nawiązań do naszego kraju.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
„Jožin z bažin” w czeskiej kampanii promującej „Wednesday”
Nasi sąsiedzi opublikowali własną wersję klipu promującego serial. Udział w spocie wziął znany lokalnej (i nie tylko) społeczności kompozytor Ivan Mládek. Główną rolę odgrywa tu popularna piosenka „Jožin z bažin”, pod którą dopasowano kadry z odcinków „Wednesday”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Choć jej brzmienie nie do końca wpasowuje się w tematykę serialu, piosenka jest parodią średniowiecznych legend, które opowiadają o rycerzu ratującym królestwo przed potworem. I w tym przypadku można znaleźć element wspólny.