TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]

Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]
W drugim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział o neuronauce w praktyce, czyli m.in. o tym, jak trafić z przekazem reklamowym oraz szeroko pojętą komunikacją do przebodźcowanych klientów.
O autorze
1 min czytania 2024-03-20

Podczas sesji Q&A dr Adam Zemełka odpowiedział m.in. na takie pytania jak: 

  • W jaki sposób skutecznie docierać do często przebodźcowanych klientów („cyfrowych zombie”)? Jak skupić uwagę klienta i zaangażować go emocjonalnie?
  • Co marketerzy mogą robić, żeby dopasować komunikację do coraz większej neuroróżnorodności klientów i potrzeb osób neurodywergentnych (m.in. ze spektrum autyzmu, introwertyków czy jednostek wysoko wrażliwych)?
  • Jak tworzyć brain-friendly komunikację reklamową? Jakie słowa warto stosować, a jakich unikać, żeby dotrzeć do mózgu klienta?
  • Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym? Co myślisz o angażowaniu się marek w edukację w kwestiach zdrowia psychicznego? Które Twoim zdaniem robią to dobrze, a których działania można ocenić jako przejaw mental health washingu?
  • Którymi kierunkami najnowszych badań psychologicznych marketerzy powinni się szczególnie zainteresować?

Najważniejsze jednak były pytania zadane przez uczestników wydarzenia. O co m.in. zapytali? 

  • W jaki sposób tworzyć grafiki i komunikaty wizualne, skoro wszyscy są tak przebodźcowani? Jak walczyć grafikami ze ślepotą reklamową i jak ściągać uwagę, która jest tak rozproszona? Czy lepiej tworzyć coraz bardziej „krzykliwe” grafiki czy przyciągać spokojem?
  • Jakie są najlepsze „okienka” w ciągu dnia, w których przekaz może być najbardziej skuteczny?
  • Gdzie leży granica między wykorzystywaniem neuronauki w reklamie w sposób etyczny, pomagający odbiorcy, a stosowaniem jej do celów manipulacji?

Zobacz nagranie, by poznać wszystkie pytania i odpowiedzi.

PS Tajniki Google Analytics 4. Q&A z Maciejem Lewińskim [NAGRANIE WEBINARU]

W pierwszym webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był Maciej Lewiński, zwany Adamem Małyszem polskiego marketingu, ponieważ osiąga wyniki, które niewiele osób umiałoby powtórzyć. Maciej opowiedział o tajnikach Google Analytics 4 oraz o tym, jak skuteczniej analizować wyniki działań marketingowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing