Podczas sesji Q&A dr Adam Zemełka odpowiedział m.in. na takie pytania jak:
- W jaki sposób skutecznie docierać do często przebodźcowanych klientów („cyfrowych zombie”)? Jak skupić uwagę klienta i zaangażować go emocjonalnie?
- Co marketerzy mogą robić, żeby dopasować komunikację do coraz większej neuroróżnorodności klientów i potrzeb osób neurodywergentnych (m.in. ze spektrum autyzmu, introwertyków czy jednostek wysoko wrażliwych)?
- Jak tworzyć brain-friendly komunikację reklamową? Jakie słowa warto stosować, a jakich unikać, żeby dotrzeć do mózgu klienta?
- Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym? Co myślisz o angażowaniu się marek w edukację w kwestiach zdrowia psychicznego? Które Twoim zdaniem robią to dobrze, a których działania można ocenić jako przejaw mental health washingu?
- Którymi kierunkami najnowszych badań psychologicznych marketerzy powinni się szczególnie zainteresować?
Najważniejsze jednak były pytania zadane przez uczestników wydarzenia. O co m.in. zapytali?
Zobacz również
- W jaki sposób tworzyć grafiki i komunikaty wizualne, skoro wszyscy są tak przebodźcowani? Jak walczyć grafikami ze ślepotą reklamową i jak ściągać uwagę, która jest tak rozproszona? Czy lepiej tworzyć coraz bardziej „krzykliwe” grafiki czy przyciągać spokojem?
- Jakie są najlepsze „okienka” w ciągu dnia, w których przekaz może być najbardziej skuteczny?
- Gdzie leży granica między wykorzystywaniem neuronauki w reklamie w sposób etyczny, pomagający odbiorcy, a stosowaniem jej do celów manipulacji?
Zobacz nagranie, by poznać wszystkie pytania i odpowiedzi.
PS Tajniki Google Analytics 4. Q&A z Maciejem Lewińskim [NAGRANIE WEBINARU]
W pierwszym webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był Maciej Lewiński, zwany Adamem Małyszem polskiego marketingu, ponieważ osiąga wyniki, które niewiele osób umiałoby powtórzyć. Maciej opowiedział o tajnikach Google Analytics 4 oraz o tym, jak skuteczniej analizować wyniki działań marketingowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing