Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]

Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]
W drugim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział o neuronauce w praktyce, czyli m.in. o tym, jak trafić z przekazem reklamowym oraz szeroko pojętą komunikacją do przebodźcowanych klientów.
O autorze
1 min czytania 2024-03-20

Podczas sesji Q&A dr Adam Zemełka odpowiedział m.in. na takie pytania jak: 

  • W jaki sposób skutecznie docierać do często przebodźcowanych klientów („cyfrowych zombie”)? Jak skupić uwagę klienta i zaangażować go emocjonalnie?
  • Co marketerzy mogą robić, żeby dopasować komunikację do coraz większej neuroróżnorodności klientów i potrzeb osób neurodywergentnych (m.in. ze spektrum autyzmu, introwertyków czy jednostek wysoko wrażliwych)?
  • Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Jakie słowa warto stosować, a jakich unikać, żeby dotrzeć do mózgu klienta?
  • Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym? Co myślisz o angażowaniu się marek w edukację w kwestiach zdrowia psychicznego? Które Twoim zdaniem robią to dobrze, a których działania można ocenić jako przejaw mental health washingu?
  • Którymi kierunkami najnowszych badań psychologicznych marketerzy powinni się szczególnie zainteresować?

Najważniejsze jednak były pytania zadane przez uczestników wydarzenia. O co m.in. zapytali? 

  • W jaki sposób tworzyć grafiki i komunikaty wizualne, skoro wszyscy są tak przebodźcowani? Jak walczyć grafikami ze ślepotą reklamową i jak ściągać uwagę, która jest tak rozproszona? Czy lepiej tworzyć coraz bardziej „krzykliwe” grafiki czy przyciągać spokojem?
  • Jakie są najlepsze „okienka” w ciągu dnia, w których przekaz może być najbardziej skuteczny?
  • Gdzie leży granica między wykorzystywaniem neuronauki w reklamie w sposób etyczny, pomagający odbiorcy, a stosowaniem jej do celów manipulacji?

Zobacz nagranie, by poznać wszystkie pytania i odpowiedzi.

PS Tajniki Google Analytics 4. Q&A z Maciejem Lewińskim [NAGRANIE WEBINARU]

W pierwszym webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był Maciej Lewiński, zwany Adamem Małyszem polskiego marketingu, ponieważ osiąga wyniki, które niewiele osób umiałoby powtórzyć. Maciej opowiedział o tajnikach Google Analytics 4 oraz o tym, jak skuteczniej analizować wyniki działań marketingowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing