Sprawdź nagranie z pierwszej sesji Q&A, podczas której na pytania o GA4 odpowiadał Maciej Lewiński.
Już 20 marca na pytania czytelników i czytelniczek NM odpowie Adam Zemełka, doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, doktor nauk o zdrowiu, psycholog biznesu i kognitywista.
Zobacz również
Skorzystaj z okazji i zadaj pytanie dr. Zemełce – ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ!
Czas trwania spotkania ok. 60-90 minut.
Zasady działania Q&A
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Zarejestruj się na bezpłatne Q&A.
- Najpóźniej do 18.03 wypełnij ankietę i prześlij w formularzu jedno pytanie z obszaru neuronauki i psychologii do Adama Zemełki.
- 20.03 podczas webinaru ekspert odpowie na wybrane pytania.
Program spotkania
Podczas sesji pytań i odpowiedzi dowiesz się między innymi:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- W jaki sposób skutecznie docierać do często przebodźcowanych klientów („cyfrowych zombie”)? Jak skupić uwagę klienta i zaangażować go emocjonalnie?
- W jaki sposób dbać o mózg w dobie przeciążenia poznawczego z powodu nadmiaru bodźców cyfrowych?
- Co marketerzy mogą robić, żeby dopasować komunikację do coraz większej neuroróżnorodności klientów i potrzeb osób neurodywergentnych (m.in. ze spektrum autyzmu, introwertyków czy jednostek wysoko wrażliwych)?
- Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Jakie słowa warto stosować, a jakich unikać, żeby dotrzeć do mózgu klienta?
- Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym? Co myślisz o angażowaniu się marek w edukację w kwestiach zdrowia psychicznego? Które Twoim zdaniem robią to dobrze, a których działania można ocenić jako przejaw mental health washingu?
- Którymi kierunkami najnowszych badań psychologicznych marketerzy powinni się szczególnie zainteresować?
Odpowiedzi na wybrane pytania przesłane wcześniej przez uczestników Q&A.
Poznaj naszego prelegenta
Adam Zemełka
Psycholog biznesu i kognitywista. Prowadzi szkolenia z zakresu neuromarketingu oraz doradztwo w obszarze wykorzystania wiedzy o mózgu konsumenta w praktyce sprzedażowej.
Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Współtwórca jednego z pierwszych autoterapeutycznych projektów online. Praktyk terapii eklektycznej, w której dominuje podejście skoncentrowane na rozwiązaniach oraz racjonalno-emotywna terapia zachowań.
Wykładowca akademicki – od ponad dekady związany z uczelniami w Poznaniu i Warszawie. Badacz i popularyzator neuronauk stosowanych w edukacji, marketingu i terapii.
Autor kilku książek (w tym bestsellera „Autoterapia. Sto dni do szczęśliwego życia”, Sensus 2023) oraz kilkudziesięciu artykułów, publikowanych regularnie w prasie psychologicznej i marketingowej. Pasjonat twórczości Davida Bowie, fan humoru Larry’ego Davida i miłośnik psów rasy cavalier, których przedstawiciela ma szczęście być (rozpieszczającym) opiekunem.