Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów. NM Q&A live z Adamem Zemełką [WEBINAR]

Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów. NM Q&A live z Adamem Zemełką [WEBINAR]
W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym? Odpowiedzi poznasz 20 marca podczas NM Q&A live z Adamem Zemełką.
O autorze
1 min czytania 2024-03-12

Sprawdź nagranie z pierwszej sesji Q&A, podczas której na pytania o GA4 odpowiadał Maciej Lewiński.

Już 20 marca na pytania czytelników i czytelniczek NM odpowie Adam Zemełka, doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, doktor nauk o zdrowiu, psycholog biznesu i kognitywista. 

Skorzystaj z okazji i zadaj pytanie dr. Zemełce  – ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ

Czas trwania spotkania ok. 60-90 minut.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zasady działania Q&A

  1. Zarejestruj się na bezpłatne Q&A.
  2. Najpóźniej do 18.03 wypełnij ankietę i prześlij w formularzu jedno pytanie z obszaru neuronauki i psychologii do Adama Zemełki.
  3. 20.03 podczas webinaru ekspert odpowie na wybrane pytania.

Program spotkania

Podczas sesji pytań i odpowiedzi dowiesz się między innymi:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. W jaki sposób skutecznie docierać do często przebodźcowanych klientów („cyfrowych zombie”)? Jak skupić uwagę klienta i zaangażować go emocjonalnie?
  2. W jaki sposób dbać o mózg w dobie przeciążenia poznawczego z powodu nadmiaru bodźców cyfrowych?
  3. Co marketerzy mogą robić, żeby dopasować komunikację do coraz większej neuroróżnorodności klientów i potrzeb osób neurodywergentnych (m.in. ze spektrum autyzmu, introwertyków czy jednostek wysoko wrażliwych)?
  4. Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Jakie słowa warto stosować, a jakich unikać, żeby dotrzeć do mózgu klienta?
  5. Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym? Co myślisz o angażowaniu się marek w edukację w kwestiach zdrowia psychicznego? Które Twoim zdaniem robią to dobrze, a których działania można ocenić jako przejaw mental health washingu?
  6. Którymi kierunkami najnowszych badań psychologicznych marketerzy powinni się szczególnie zainteresować?

Odpowiedzi na wybrane pytania przesłane wcześniej przez uczestników Q&A.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poznaj naszego prelegenta

Adam Zemełka

Psycholog biznesu i kognitywista. Prowadzi szkolenia z zakresu neuromarketingu oraz doradztwo w obszarze wykorzystania wiedzy o mózgu konsumenta w praktyce sprzedażowej.

Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Współtwórca jednego z pierwszych autoterapeutycznych projektów online. Praktyk terapii eklektycznej, w której dominuje podejście skoncentrowane na rozwiązaniach oraz racjonalno-emotywna terapia zachowań. 

Wykładowca akademicki – od ponad dekady związany z uczelniami w Poznaniu i Warszawie. Badacz i popularyzator neuronauk stosowanych w edukacji, marketingu i terapii. 

Autor kilku książek (w tym bestsellera „Autoterapia. Sto dni do szczęśliwego życia”, Sensus 2023)  oraz kilkudziesięciu artykułów, publikowanych regularnie w prasie psychologicznej i marketingowej. Pasjonat twórczości Davida Bowie, fan humoru Larry’ego Davida i miłośnik psów rasy cavalier, których przedstawiciela ma szczęście być (rozpieszczającym) opiekunem.