– Nie zamierzamy kokietować, że jesteśmy pozytywnie zaskoczeni, bo realizujemy dobrze przygotowany plan i to po prostu przynosi efekty. Subskrypcyjna fala w mediach (i nie tylko) przybiera na sile i już wiemy, że wskoczyliśmy na nią w najlepszym możliwym dla nas momencie. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że branża pokłada w nas nadzieję, i coraz pewniej czujemy się w tej roli. Mamy świadomość, że powodzenie newonce.club otwiera drogę kolejnym inicjatywom z tego sektora – mówi Mih Michalski, CEO newonce.media.
– Gratulujemy newonce tak agresywnego startu na rodzimym rynku. Osiągnięcie sześciu tysięcy subskrypcji w tak krótkim czasie to bardzo dobry wynik. Pokazuje to, że młodsza grupa odbiorców jest skłonna płacić za jakościowy kontent i rodzaj wspólnotowego doświadczenia. Cieszymy się, że możemy być częścią tego przedsięwzięcia i dalej wspierać strategiczny rozwój newonce – mówi Alex Chapko, general manager of Eastern Europe, Middle East, Central Asia and India of Piano, przedstawiciel technologicznego partnera newonce.club.
Zobacz również
– Co może zaskakiwać, serwisy grupy newonce zanotowały niewielkie (-17%) spadki w liczbie odwiedzających. Spadki na tym poziomie są naturalne i zgodne z naszymi prognozami. Ostanie pół roku poświęciliśmy na zrozumienie zachowań i preferencji naszych odbiorców, zdobytą wiedzę przełożyliśmy na konkretne zmiany produktowe oraz decyzje marketingowe. Już dzisiaj nasi membersi odwiedzają nas co drugi dzień i chętniej rozszerzają swoją wiedzę, odkrywając nieznane dla siebie do tej pory tematy poruszane na łamach newonce urzeczywistniając ideę klubu zorientowanych – mówi Adrian Lewtak, lead product analyst newonce.
Użytkownicy newonce.club poza nielimitowanym dostępem do tworzonych przez grupę treści (podcastów, artykułów i materiałów wideo), dostają również szereg benefitów, takich jak spotkania (online i offline) z twórcami i zaproszonymi gośćmi, dedykowane newslettery czy dostęp do zamkniętych społeczności na Facebooku i Discordzie.
– Pierwsze tygodnie dają nam szereg wskazówek dotyczących kierunków wzmacniania wartości oferty. Właśnie wprowadziliśmy szereg usprawnień takich jak bardziej funkcjonalna nawigacja i obsługa podcastów czy np. możliwość komentowania. Z kolei z myślą o partnerach reklamowych rozbudowujemy ofertę partnerstw B2B, umożliwiającą m.in. wejście ze swoimi usługami i produktami do pakietu benefitów newonce.club. Z wyświetlania reklam display subskrybentom zupełnie zrezygnowaliśmy – mówi Danuta Breguła, director of business development and membership strategy newonce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Miesięczna opłata za dostęp do newonce.club – obejmującego podcasty newonce.radio oraz treści tworzone przez serwisy newonce.net i newonce.sport – to 29 zł, a za dostęp do samego newonce.sport – 24 zł. W przypadku subskrypcji rocznej opłaty te wynoszą odpowiednio 149 i 124 zł, co w przeliczeniu na jeden miesiąc daje 12,40 zł i 10,33 zł. Oba pakiety oferują miesięczny okres próbny w cenie 5 zł, możliwa jest też opcja zakupu subskrypcji w prezencie. Coraz większą popularnością cieszą się również oferta studencka oraz oferta b2b. Dostęp do usługi można wykupić z poziomu stron newonce.club, newonce.net/club, newonce.sport/club, obu aplikacji i strony każdej z treści premium. Grupa newonce zapowiada uruchomienie w tym roku kolejnych produktów subskrypcyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing