Przemodelowaną ofertę newonce.club tworzą dotychczasowa baza podcastów oraz szereg nowych benefitów dla subskrybentów – w tym zniżki na oferowane przez newonce produkty.
– newonce.club wdrożyliśmy w grudniu 2021 roku. Od tego czasu z usługi subskrypcyjnej newonce skorzystało ponad 25 tysięcy osób. W tym okresie nauczyliśmy się wiele o naszych odbiorcach i odbiorczyniach. Z tą wiedzą wzięliśmy się za przebudowę oferty – newonce.club zmienia swoją formułę, przestawiając główny focus z treści na społeczność, która się wokół nich tworzy. Nasze community dzięki systemowi głosowania będzie miało wpływ na to, o czym piszemy i mówimy w formatach audio. Rozpoczynamy też program open call, który skupiał się będzie na wyławianiu młodych talentów i wsparciu ich w rozwoju – chcemy zaprosić naszych odbiorców, do tworzenia newonce z nami. Osoby subskrybujące otrzymają dedykowany kontent, atrakcyjne benefity od naszych partnerów, a także zniżki na merch oraz kolejne numery newonce.paper, które właśnie przygotowujemy. Stawiamy na inkluzywność i rozwój społeczności, obniżamy ceny za subskrypcję, a szczegółową ofertę newonce.club 2.0 przedstawimy w maju – komentuje Maksymilian Salski, Head of Subscription w newonce.
Zobacz również
Nie tylko przebudowa modelu subskrypcyjnego, ale również oferty treści
W ostatnich tygodniach newonce wprowadził kilkanaście nowych formatów audio i wideo. Mowa m.in. o autorskiej audycji Vanessy Aleksander, programie Asstera – jednego z najciekawszych newcomerów sceny hip-hopowej oraz radiowym paśmie Naro, czyli obecnie jednej z najpopularniejszych DJ-ek na TikToku. Wprowadzenie nowych formatów wiąże się z powrotem treści newonce na serwisy streamingowe – m.in. na Spotify czy Google Podcasts.
W kontekście produkcji wideo, warto wspomnieć o nowej serii występów live (można zobaczyć już m.in. epizody z Żabsonem i Tede), rozmowach Marka Falla z raperami w ich rodzinnych miastach czy produkcjach z ciekawymi osobowościami w m.in. w formatach WAY czy Boiling Point. Kolejne nowości wkrótce.
PS newonce.club z 6 000 płacących użytkowników
Usługa subskrypcyjna grupy newonce wystartowała 13 grudnia 2021 i już po 6 tygodniach funkcjonowania mogła pochwalić się sześcioma tysiącami aktywnych subskrypcji. Co czwarty użytkownik wybierał pakiet roczny.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing