Jak mówi prezes Nice To Fit You, Paweł Wróbel, sport i właściwa dieta to najlepsze połączenie. Zeszłoroczna współpraca okazała się dużym sukcesem, dlatego marka z branży diet pudełkowych i cateringów dietetycznych podjęła decyzję o jej rozszerzeniu i jeszcze większym wsparciu biegaczy.
– Biegacze to jedna z naszych ulubionych grup klientów. Mamy z nimi naprawdę świetny kontakt. To doświadczenie, które wynieśliśmy z uczestnictwa w ubiegłorocznym Maratonie we wrześniu opierało się na dużym zaangażowaniu – zarówno jeśli chodzi o aktywność przed imprezą, jak i na miejscu, w Miasteczku Biegacza, gdzie można było dowiedzieć o zdrowym odżywianiu, było bardzo budujące – komentuje Paweł Wróbel.
Zobacz również
Po pokonaniu trasy 17. Nationale-Nederlanden Półmaratonu Warszawskiego uczestnicy biegu otrzymają odżywcze przekąski w strefie Nice To Fit You. Przy mecie i starcie, w specjalnej strefie chillout, odwiedzający wydarzenie będą mogli odpocząć i zrelaksować się na wygodnych pufach i leżakach, a dzieci wziąć udział w specjalnie przygotowanych dla nich atrakcjach.
– O kondycję biegacze dbają we współpracy z trenerem, my natomiast możemy pomóc im być fit, dostarczając odpowiednio zbilansowane posiłki. Sport i dieta to najlepsze połączenie, dlatego po raz kolejny wspieramy jedno z najważniejszych w Polsce biegowych wydarzeń. Zawodnicy dostarczą nam wszystkim niezapomnianych sportowych emocji, zaś my, specjaliści od diety, zapewnimy im i innym uczestnikom wydarzenia niezwykłych doznań smakowych – mówi Sylwia Ramos-Wójcik, brand manager Nice To Fit You.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
17. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski odbędzie się już w najbliższą niedzielę, 26 marca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing