Sieć Sainsbury’s w tym roku świętuję swoje 150-lecie. Z tej okazji przygotowała niesamowitą kampanię świąteczną, za pomocą której chce zaznaczyć swoje miejsce w brytyjskiej kulturze na przestrzeni ostatni lat.
W spocie stworzonym w ramach kampanii przenosimy się do dickensowskiego Londynu i śledzimy historię chłopca – Nicholasa – który zostaje niesłusznie oskarżony o kradzież owocu ze sklepu Mary Ann i John James Sainsbury. W ramach kary mały Brytyjczyk zostaje zesłany na Biegun Północny. Tam z kolei pomocną rękę wyciąga do niego sama pani Sainsbury i pomaga mu znaleźć nowy sens w życiu, a tym samym – odkryć prawdziwą magię świąt.
Zobacz również
PS
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło nową kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku do wsparcia akcji zaproszono Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów.
Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom niedawno zaprezentował swoją nową kampanię świąteczną. W spocie pod hasłem „Father Christmas” przedstawiono zabawną historię z ważnym przekazem na końcu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Amazon zaprezentował swoją najnowszą kampanię świąteczną, w której przy akompaniamencie piosenki „Everybody Needs Somebody to Love” Solomona Burke’a śpiewające paczki marki wprowadzają w radosny, świąteczny klimat.