Nicolette Senye posiada prawie 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przeszła przez wszystkie szczeble kariery zawodowej, zaczynając w agencji ZenithOptimedia jako junior TV buyer, następnie senior media planner, a kończąc na stanowisku communication manager. W swojej karierze zawodowej była odpowiedzialna za przygotowanie strategii mediowych, analiz konkurencji i rynku, planowanie i zakup mediów do kampanii i koordynowanie pracą dużych zespołów. Prowadziła działania mediowe m.in. dla firm takich jak Ferrero, mBank, Empik, Agata, Burger King, Kerry Foods, Formatex, Schiseido, Maspex, PKO BP, Hochland, Indykpol czy Electrolux.
Decyzja Nicolette o podjęciu się roli szefowej client service’u udowadnia, że nie tylko ma w sobie ogromną ambicję, ale także, cechuje ją wytrwałość. W pracy łączy skuteczność biznesową z dbałością o zespół i współpracowników. Jak nikt inny udowadnia, że cross-sell rozmaitych usług z szerokiego portfolio dentsu jest nie tylko możliwy, ale przede wszystkim korzystny dla klientów.
Zobacz również
Wraz z objęciem nowych zadań przez Nicolette zakończyliśmy proces budowania zespołu liderów Media & Performance Service Line, do którego należy wraz ze mną Marta Kulik-Jastrzębska, media operations officer i Małgorzata Niska, media strategy & product development director. Mając tak silny team jestem pewien, że wspólnie zadbamy o jeszcze lepszą jakość usług świadczonych naszych klientom, jak również usprawnimy, uprościmy i mocno zintegrujemy cały zespół mediowy w dentsu – mówi Jacek Celiński, head of media & performance line. – Cieszy mnie również fakt, że za kluczowe kompetencje odpowiadają w dentsu kobiety, które konsekwentnie budują swoją karierę w ramach organizacji, poprzez w pełni zasłużone awanse wewnętrzne – kontynuuje Celiński.