Nie idź z wiatrem. Wyznacz własny kierunek. Samsung w nowej kampanii zachęca do realizowania swoich pasji

Nie idź z wiatrem. Wyznacz własny kierunek. Samsung w nowej kampanii zachęca do realizowania swoich pasji
Dzisiejszy świat, biegnący w zawrotnym tempie wymaga od nas decydowania o swojej ścieżce zawodowej bardzo szybko. Współczesne trendy niejako wyznaczają za nas kierunek, w który mamy iść. Samsung w nowej serii spotów pokazuje, że nie zawsze warto płynąć z prądem. Wyznacz kierunek sam!
O autorze
1 min czytania 2017-07-27

Samsung zaprezentował nową serię historii o ludziach, którzy wybrali własną ścieżkę w życiu. To oni zdecydowali, w jakim kierunku podążą. Choć początki nie zawsze były łatwe, wytrwale dążyli do realizacji celów. Poznaj ludzi, którzy dzięki swoim niezwykłym pasjom żyją na pełnych obrotach.



Spoty to przykład pięknego storytellingu, który niesie ze sobą ogromną porcję inspiracji i siły do spełniania swoich marzeń.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Samsung bardzo mocno w swojej komunikacji stawia na opowiadanie historii. Niedawno byliśmy świadkami tego, jak marka po latach spełnia marzenia kandydatów historycznej misji Sojuz 30. Nowe technologie Samsunga pomogły zrealizować marzenie gen. Kuziory. Dzięki wirtualnej rzeczywistości odtworzyli lot z 1978 roku.

PS2 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W jednej ze swoich spotów Samsunga pokazał coś więcej niż tylko reklamę telewizyjną. Była to historia, która może pomóc wyrwać się naszej wyobraźni ze schematów. Zobaczcie historię o strusiu, który nie bał się latać!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Innym, pięknym przykładem storytellingu była Edeka, która zachęca do zdrowego stylu życia, byśmy mogli w pełni sił realizować wszystkie swoje marzenia.