Tego spojrzenia nie da się nie zauważyć. Wielkie oczy puchacza zwyczajnego i skupiony wzrok niedźwiedzia brunatnego przez cały sierpień będą bacznie obserwować mieszkańców i turystów wchodzących do lasów oraz parków narodowych i krajobrazowych Małopolski. Wszystko to w ramach startującej właśnie kampanii województwa małopolskiego pod hasłem „Nie zaśmiecaj naszego domu”, której celem jest budowanie świadomości proekologicznej wśród mieszkańców i turystów oraz ochrona obszarów zielonych przed niszczeniem i zaśmiecaniem.
W ramach kampanii na terenie całej Małopolski pojawi się 300 plakatów z ambasadorami akcji, czyli dzikimi zwierzętami zamieszkującymi region. Zostaną one rozmieszczone na terenie 15 nadleśnictw, 6 parków narodowych i 11 parków krajobrazowych. Ponadto, w Radio Kraków będzie emitowany spot z udziałem tych zwierząt. Przygotowano także animację, która będzie wyświetlana w pociągach Kolei Małopolskich, a także na nośnikach partnerów kampanii.
Zobacz również
zdjęcie: facebook.com/lubiemalopolskie
Co więcej, podczas trwania akcji będzie można spotkać na żywo jednego z ambasadorów kampanii – niedźwiedzia brunatnego, który pojawi się m.in. na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Ekologicznych Kraków Green Film Festiwal.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania potrwa od 5 do 31 sierpnia. Będą ją wspierać także działania w prasie, internecie i social mediach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosą się viralowo.
PS2
Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”.