zdjęcie główne: twitter.com/pathfinder
Wydawać by się mogło, że niebo to prawdopodobnie jedyna przestrzeń, która jest i pozostanie wolna od reklam. Nic bardziej mylnego – już w 2019 roku rosyjski startup StartRocket ogłosił swoje plany wyniesienia kampanii reklamowych na orbitę okołoziemską. Pierwsze z nich miały pojawić się na niebie w 2020 roku. Na zapowiedziach jednak się skończyło.
Zobacz również
Teraz na podobny pomysł wpadł zespół odpowiedzialny za promocję gry komputerowej „Princess Connect Re: diving”, która w tym roku obchodzi swoje trzecie urodziny. W ramach kampanii na szanghajskim niebie został wyświetlony kod QR, który utworzyło 1500 dronów. Z kolei po zeskanowaniu kodu, na telefonach pojawiała się reklama wspomnianej produkcji, a także link do pobrania jej na smartfony.
Mieszkańcy, którzy byli świadkami niecodziennej akcji, mieli także okazję oglądać na niebie „animacje” nawiązujące do gry, które również zostały stworzone za pomocą dronów.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czy VR i AR są zagrożeniem dla branży kreatywnej? Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.
PS2
Nowoczesne technologie już niejednokrotnie wykorzystywane były przez twórców gier komputerowych. W ubiegłym roku raper Travis Scott zagrał wirtualne koncerty w grze Fortnite.