W momencie gdy tylko ok. 1/3 emitowanych kampanii trafia do odpowiednich osób, warto weryfikować i optymalizować kampanie korzystając z zaufanych i sprawdzonych narzędzi oraz profesjonalnych wydawców.
Digital Ad Ratings daje możliwość pomiaru kampanii online na wszystkich urządzeniach, ale by zmierzyć aplikację mobilną potrzebna jest jej certyfikacja, która polega na przeprowadzeniu testów potwierdzających zgodność parametrów przekazanych do kampanii. Nielsen przeprowadził dotychczas globalnie certyfikację ponad 250 platform i wydawców na całym świecie, cieszymy się, że Listonic jako pierwsza firma w Polsce dołączyła do tego grona. Mamy nadzieję, że wzmocni ona wśród wydawców aplikacji trend dbałości o jakość i transparentność w internecie – mówi Justyna Porębska, Digital Projects Manager w Nielsenie.
Zobacz również
– Listonic to profesjonalny i wiarygodny wydawca oraz właściciel aplikacji, z której produktów korzysta już 1,5 MLN osób na całym świecie, a rocznie firma przeprowadza ponad kilkaset kampanii reklamowych. Obecnie, dzięki certyfikacji DAR, klienci Listonic zyskali dodatkowy argument potwierdzający jakość i wiarygodność realizowanej współpracy. Zdecydowaliśmy się na certyfikację DAR Nielsena, aby jeszcze lepiej poznać odbiorców reklam w naszej aplikacji mobilnej. Bardziej precyzyjne dopasowanie reklam pozwoli na bardziej efektywne wykorzystanie dostępnych formatów – mówi Małgorzata Olczak, client success manager w Listonic.
Listonic to lista zakupów na smartfony nr 1 w Polsce i w ponad 50 krajach na świecie. Z aplikacji korzysta ponad milion konsumentów, oszczędzając czas i pieniądze podczas zakupów. Listonic umożliwia producentom FMCG i właścicielom sieci handlowych precyzyjne dotarcie do odpowiedniego konsumenta, oferując szereg rozwiązań reklamowych oferowanych pod siecią TylkoFMCG.pl.
Digital Ad Ratings zapewnia ciągły, codzienny, szczegółowy pomiar widowni kampanii w obszarze digital, zarówno na komputerach jak i urządzeniach mobilnych, w tym także na aplikacjach mobilnych, uwzględniające duplikację między urządzeniami. Posiada szereg dodatkowych funkcjonalności takich jak weryfikacja widoczności emitowanych reklam, tzw. viewability, czy system pozwalający na wyodrębnienie odsłon emitowanych w sposób nieprawidłowy, np. przez różnego rodzaju boty czy też fraudy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing