W Amsterdamie niedawno pojawił się nowy butik marki Tommy Hilfiger, który łączy w sobie nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz interesującą architekturę. Wszystko po to, by budować wśród klientów jedyne w swoim rodzaju customer experience.
Wewnątrz butiku pojawiło się wiele interaktywnych i dotykowych wyświetlaczy, które mają za zadanie ułatwić klientom robienie zakupów. Wszystkie produkty będą dostępne na ekranach dotykowych wraz z krótką informacją na ich temat.
Zobacz również
Co więcej, oprócz standardowych zakupów, klienci mogą odpocząć i skorzystać z usług The People’s Place, czyli własnej markowej kawiarnii Tommy’ego Hilfigera, która znajduje się wewnątrz butiku. Na stolikach umieszczono ekrany dotykowe, które pozwalają na składanie przez nie zamówienia w kawiarni.
W amsterdamskim sklepie brandu pojawiły się również specjalne wyświetlacze, które umożliwiają personalizację produktów – np. stworzenie własnego haftu na marynarce czy bluzce.
Za koncepcję architektoniczną salonu w Amsterdamie odpowiada brytyjska firma rpa: group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcia: rpa: group
PS
30 sierpnia 2018 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.
PS2
W Szanghaju pojawił się nowy, futurystyczny sklep, który łączy w sobie sprzedaż offline i online. Produkty, które są tam sprzedawane, dobierane są na podstawie aktualnych trendów w zakupach online.
PS3
Żabka w ramach współpracy z AiFi połączy nowoczesną technologię sensor fusion oraz sztuczną inteligencję, aby umożliwić klientom zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. Celem współpracy jest stworzenie konceptu sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.
PS4
W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.