Niepowtarzalne customer experience w nowym butiku Tommy’ego Hilfigera

Niepowtarzalne customer experience w nowym butiku Tommy’ego Hilfigera
W amsterdamskim butiku marki Tommy Hilfiger klienci oprócz zwykłych zakupów mogą wypić kawę w kawiarni znajdującej się wewnątrz sklepu oraz spersonalizować wybrany przez siebie produkt.
O autorze
1 min czytania 2019-02-27

W Amsterdamie niedawno pojawił się nowy butik marki Tommy Hilfiger, który łączy w sobie nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz interesującą architekturę. Wszystko po to, by budować wśród klientów jedyne w swoim rodzaju customer experience.

Wewnątrz butiku pojawiło się wiele interaktywnych i dotykowych wyświetlaczy, które mają za zadanie ułatwić klientom robienie zakupów. Wszystkie produkty będą dostępne na ekranach dotykowych wraz z krótką informacją na ich temat.

Co więcej, oprócz standardowych zakupów, klienci mogą odpocząć i skorzystać z usług The People’s Place, czyli własnej markowej kawiarnii Tommy’ego Hilfigera, która znajduje się wewnątrz butiku. Na stolikach umieszczono ekrany dotykowe, które pozwalają na składanie przez nie zamówienia w kawiarni.

W amsterdamskim sklepie brandu pojawiły się również specjalne wyświetlacze, które umożliwiają personalizację produktów – np. stworzenie własnego haftu na marynarce czy bluzce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję architektoniczną salonu w Amsterdamie odpowiada brytyjska firma rpa: group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

zdjęcia: rpa: group

PS

30 sierpnia 2018 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.

PS2

W Szanghaju pojawił się nowy, futurystyczny sklep, który łączy w sobie sprzedaż offline i online. Produkty, które są tam sprzedawane, dobierane są na podstawie aktualnych trendów w zakupach online.

PS3

Żabka w ramach współpracy z AiFi połączy nowoczesną technologię sensor fusion oraz sztuczną inteligencję, aby umożliwić klientom zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. Celem współpracy jest stworzenie konceptu sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.

PS4

W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.