Zastosowanie marketingu sensorycznego w kampanii ma na celu wzbogacenie przekazu i dodatkowe zaakcentowanie najważniejszych treści zawartych w spocie.
– Technologia 4DX® sprawia, że widz doświadcza wszechstronnych bodźców, począwszy od efektów wizualnych, poprzez dźwięk i intensywne bodźce ruchowe, aż po zapach. Dzięki zastosowaniu tak nowoczesnych form przekazu nasi widzowie będą mogli nie tylko zobaczyć, ale i poczuć energię nowego modelu auta. Wielofunkcyjne fotele znajdujące się w salach Verva 4DX® dają takie możliwości – podsumowuje Katarzyna Dziomdziora, senior marketing communications specialist w Volkswagen Group Polska.
Zobacz również
Dodatkowo kampania w kinach obejmuje komunikację poza ekranem, w której zostaną wykorzystane również nośniki Digital Poster Box oraz Video Wall.
Działania w kinach są częścią szerszej kampanii reklamowej w innych mediach, a jej twarzą jest modelka i aktorka Cara Delevigne. Nowy Volkswagen T-Cross będzie promowany między innymi w kanałach TV, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez komunikację on-line.
Kreację opracowała agencja DDB. Działania w kinie koordynuje New Age Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing