Przez cały grudzień, wszyscy odwiedzający centrum Warszawy a w szczególności Złote Tarasy mają okazję, zobaczyć jedyną taką reklamę w tym centrum handlowym. Po raz pierwszy jako nośnik reklamowy została wykorzystana górująca nad galerią część przeszklonego dachu Złotych Tarasów – nazywana rotundą. Niestandardowa, wielkoformatowa reklama, która znalazła się na dachu centrum handlowego, jest elementem kampanii ENERGA-OBRÓT, kierowanej do klientów biznesowych. Kreacja w unikatowy sposób wykorzystuje architekturę obiektu współgrając z otoczeniem.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Projekt reklamy powstał w Agencji Reklamowej S4 – która wykorzystała w kreacji ciekawe możliwości, jakie stwarza samo miejsce i oparła pomysł na złudzeniu optycznym. S4 udało się „otworzyć” Złote Tarasy i pokazać, że każda firma potrzebuje energii, by móc działać na pełnych obrotach. Nietypową powierzchnię zapewniła agencja Ambient Polska specjalizująca się w realizacji niestandardowych kampanii reklamowych. Projekt został zrealizowany z inspiracji i na zlecenie domu mediowego Pan Media Western i jest elementem kampanii skierowanej do Klienta biznesowego.