Niestandardowa reklama ENERGA-OBRÓT na rotundzie Złotych Tarasów

1 grudnia na rotundzie Złotych Tarasów umieszczono niestandardową, wielkoformatową reklamą, wykorzystującą unikalną architekturę obiektu. Zrealizowany na zlecenie domu mediowego Pan Media Western projekt jest częścią aktualnej kampanii do klientów biznesowych, prowadzonej przez ENERGA-OBRÓT.
O autorze
1 min czytania 2012-12-13

Przez cały grudzień, wszyscy odwiedzający centrum Warszawy a w szczególności Złote Tarasy mają okazję, zobaczyć jedyną taką reklamę w tym centrum handlowym. Po raz pierwszy jako nośnik reklamowy została wykorzystana górująca nad galerią część przeszklonego dachu Złotych Tarasów – nazywana rotundą. Niestandardowa, wielkoformatowa reklama, która znalazła się na dachu centrum handlowego, jest elementem kampanii ENERGA-OBRÓT, kierowanej do klientów biznesowych. Kreacja w unikatowy sposób wykorzystuje architekturę obiektu współgrając z otoczeniem.

Projekt reklamy powstał w Agencji Reklamowej S4 – która wykorzystała w kreacji ciekawe możliwości, jakie stwarza samo miejsce i oparła pomysł na złudzeniu optycznym. S4 udało się „otworzyć” Złote Tarasy i pokazać, że każda firma potrzebuje energii, by móc działać na pełnych obrotach. Nietypową powierzchnię zapewniła agencja Ambient Polska specjalizująca się w realizacji niestandardowych kampanii reklamowych. Projekt został zrealizowany z inspiracji i na zlecenie domu mediowego Pan Media Western i jest elementem kampanii skierowanej do Klienta biznesowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj