Bohaterami spotu x-kom są dziadek i wnuczek. Tutaj, podobnie, jak w kampanii Allegro, widzimy, jak początkowo technologia utrudnia komunikację międzypokoleniową. Lecz w tym przypadku, prezent, który miał pozornie zbliżyć wnuczka do dziadka, jest kompletnie nietrafiony.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Spot podsumowuje hasło „Nietrafiony prezent się zdarza, kiedy kupujesz poza X-komem. Zapytaj naszych doradców o wszystko”.
PS
Tutaj zobaczycie więcej tegorocznych kampanii świątecznych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod choinką znowu będą skarpetki i rękawiczki? Na wypadek odpakowywania kolejnego niechcianego prezentu ćwiczysz już uśmiech numer 3? W ubiegłym roku x-kom proponował wykorzystanie „przekazu podprogowego”, aby dostać idealny podarunek.