Bohaterami spotu x-kom są dziadek i wnuczek. Tutaj, podobnie, jak w kampanii Allegro, widzimy, jak początkowo technologia utrudnia komunikację międzypokoleniową. Lecz w tym przypadku, prezent, który miał pozornie zbliżyć wnuczka do dziadka, jest kompletnie nietrafiony.
Zobacz również
Spot podsumowuje hasło „Nietrafiony prezent się zdarza, kiedy kupujesz poza X-komem. Zapytaj naszych doradców o wszystko”.
PS
Tutaj zobaczycie więcej tegorocznych kampanii świątecznych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod choinką znowu będą skarpetki i rękawiczki? Na wypadek odpakowywania kolejnego niechcianego prezentu ćwiczysz już uśmiech numer 3? W ubiegłym roku x-kom proponował wykorzystanie „przekazu podprogowego”, aby dostać idealny podarunek.