Bohaterami spotu x-kom są dziadek i wnuczek. Tutaj, podobnie, jak w kampanii Allegro, widzimy, jak początkowo technologia utrudnia komunikację międzypokoleniową. Lecz w tym przypadku, prezent, który miał pozornie zbliżyć wnuczka do dziadka, jest kompletnie nietrafiony.
Zobacz również
Spot podsumowuje hasło „Nietrafiony prezent się zdarza, kiedy kupujesz poza X-komem. Zapytaj naszych doradców o wszystko”.
PS
Tutaj zobaczycie więcej tegorocznych kampanii świątecznych.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod choinką znowu będą skarpetki i rękawiczki? Na wypadek odpakowywania kolejnego niechcianego prezentu ćwiczysz już uśmiech numer 3? W ubiegłym roku x-kom proponował wykorzystanie „przekazu podprogowego”, aby dostać idealny podarunek.