Rozprzestrzeniająca się pandemia koronawirusa wymusiła na rządach większości państw wprowadzenie prewencyjnych działań, takich jak np. przymusowa kwarantanna domowa czy też zamknięcie wszystkich restauracji. To ostatnie rozwiązanie sprawiło, że wiele osób zostało bez pracy.
Aby nie dopuścić do masowych zwolnień, niemieckie oddziały sieci McDonald’s i Aldi nawiązały nietypową współpracę, w ramach której pracownicy restauracji marki fast-foodowej będą tymczasowo zatrudnieni w marketach firmy.
Zobacz również
Takie działanie nie tylko zagwarantuje pracę osobom, które nagle ją straciły, ale również zapewni sieci Aldi dodatkowe ręce do pracy, tak potrzebne w tych obecnych czasach.
PS
Sieć Lidl postanowiła podziękować swoim pracownikom za zaangażowanie w tych trudnych czasach, bo największe podziękowania należą się tym, którzy ryzykując własnym zdrowiem, robią wszystko, aby Polacy nie musieli martwić o rzeczy niezbędne do normalnego życia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W jaki sposób komunikować to, jak działa u nas kultura organizacji, żeby przyciągać do firmy ludzi, którzy w niej zostaną? Co wziąć pod uwagę zanim przystąpimy do udostępniania ogłoszeń o pracę na social mediach? Jak sprawić, by ci, którzy są w procesie rekrutacji okazali się dobrym „cultural fit” do naszej organizacji?