W poprzednich seriach spotów Małgorzata Socha doradzała Klientom salonów Agata w dylematach związanych z poszukiwaniami odpowiedniego łóżka dla dużej rodziny czy komody z szufladą na dynksy, tegesy i tentegi. Teraz przyszedł czas na pomoc przy wyborze idealnego stołu do jadalni. Jak wiadomo, wybór odpowiedniego mebla pełniącego szczególną rolę podczas wszystkich przyjęć rodzinnych i spotkań towarzyskich jest nie lada wyzwaniem. Szczególnie dla kogoś, kto ma szereg wymagań i prezentuje oryginalne potrzeby.
– Koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata z udziałem Małgorzaty Sochy od początku zakładał grę słowną, nietypowe dialogi i zabawne puenty. We wszystkich odsłonach kampanii podkreślamy, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. Taka idea stoi za naszą marką i cieszymy się, że możemy o tym mówić w niekonwencjonalny i co ważne – zauważalny sposób – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.
Zobacz również
Pierwsze serie reklam telewizyjnych w tegorocznej kampanii spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem widzów. Kolejne spoty są kontynuacją dotychczasowej strategii komunikacji marki.
Za koncepcję kreatywną całej kampanii odpowiada agencja PZL, która w 2017 roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
>>> Marki na przełomie 2018/2019: Agata #PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
>>> Sześć twarzy Małgorzaty Sochy w kampanii Agata
>>> Salony Agata z zaskakującymi spotami
Słuchaj podcastu NowyMarketing