Salony Agata z zaskakującymi spotami

Małgorzata Socha, ambasadorka marki Agata, w najnowszej serii spotów reklamowych składających się na kampanię „Dla każdego coś” znów zaskakuje humorem i wyrozumiałością wobec niecodziennych potrzeb różnych osób.
O autorze
1 min czytania 2018-07-26

Kontynuując rozpoczętą w lutym b.r. kampanię reklamową, marka Agata S.A. wyemitowała kolejny spot, który jest niezmiennie utrzymany w zabawnej i humorystycznej konwencji. W zupełnie nowej odsłonie reklam marka podkreśla, że każda rodzina jest inna, ma swoje upodobania i przyzwyczajenia, i właśnie w salonach Agata można odnaleźć coś dla siebie. Tym razem poznajemy małżeństwo z gromadką dzieci. Pociechy odmeldowują się spać w sypialni rodziców, więc łóżko pełni w ich domu wyjątkową funkcję. W końcu każdy musi się na nim zmieścić. Marka Agata z przymrużeniem oka podkreśla, że rodziny mają swoje rytuały i warto je pielęgnować.


– Podczas realizacji filmów reklamowych chcieliśmy pokazać sytuację, z którą wielu z nas może się utożsamić. Spot jest przejaskrawieniem rodzinnej prozy życia. Bez wątpienia odbiorcy dostrzegą, jak w lustrzanym odbiciu, własne, codzienne doświadczenia – komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spotom emitowanym w telewizji towarzyszy akcja 60 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo 100 złotych rabatu za każde wydane 1000 złotych. Oferta obowiązuje do 5 sierpnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing