Kontynuując rozpoczętą w lutym b.r. kampanię reklamową, marka Agata S.A. wyemitowała kolejny spot, który jest niezmiennie utrzymany w zabawnej i humorystycznej konwencji. W zupełnie nowej odsłonie reklam marka podkreśla, że każda rodzina jest inna, ma swoje upodobania i przyzwyczajenia, i właśnie w salonach Agata można odnaleźć coś dla siebie. Tym razem poznajemy małżeństwo z gromadką dzieci. Pociechy odmeldowują się spać w sypialni rodziców, więc łóżko pełni w ich domu wyjątkową funkcję. W końcu każdy musi się na nim zmieścić. Marka Agata z przymrużeniem oka podkreśla, że rodziny mają swoje rytuały i warto je pielęgnować.
Zobacz również
– Podczas realizacji filmów reklamowych chcieliśmy pokazać sytuację, z którą wielu z nas może się utożsamić. Spot jest przejaskrawieniem rodzinnej prozy życia. Bez wątpienia odbiorcy dostrzegą, jak w lustrzanym odbiciu, własne, codzienne doświadczenia – komentuje Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, która pod koniec ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
Spotom emitowanym w telewizji towarzyszy akcja 60 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo 100 złotych rabatu za każde wydane 1000 złotych. Oferta obowiązuje do 5 sierpnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing