W dniach 10-19 października br. w poznańskim Starym Browarze nastąpi kumulacja wydarzeń, jakich jeszcze w Polsce nie było: przewiną się top nazwiska, podjęte zostaną najgorętsze i najbardziej twórcze tematy zajmujące środowisko modowe na całym świecie. Studia Super Super i Bridge we współpracy z fotografem Jackiem Kołodziejskim z agencji Shoot Me przygotowały identyfikację wizualną AFF wykorzystując technologię 3D, która zmienia obecnie oblicze rynku mody. Jej efekty można podziwiać na stronie www wydarzenia oraz w social mediach, a niebawem w przestrzeni miejskiej Warszawy i Poznania.
Art & Fashion Forum zostało zainicjowane przez Grażynę Kulczyk jako otwarta platforma inspiracji i edukacji. Hasłem przewodnim tegorocznej, 8. edycji AFF, jest CHIC GEEK, symbol połączenia mody i nowych technologii. Cykl eksperckich seminariów Open University, warsztaty z najlepszymi specjalistami z kraju i zagranicy, finał Global Fashion Battle, (największy pojedynek start-upów z dziedziny mody i technologii, w którym wezmą udział zwycięzcy lokalnych eliminacji z Nowego Jorku, Londynu, Mediolanu, Paryża i Poznania) oraz targi New Market – to tylko niektóre z wydarzeń tegorocznej edycji.
Zobacz również
„Co roku motyw przewodni Art & Fashion Forum odwołuje się do najbardziej aktualnych zagadnień i trendów zajmujących środowisko ludzi mody. W tym roku, kiedy druk 3D i inne nowe technologie oraz setki start-upów zmieniają oblicze rynku mody na świecie, 8. edycja AFF dedykowana jest właśnie temu, co leży na styku świata mody i technologii. Dlatego też w kampanii promocyjnej AFF wykorzystujemy przełomowe rozwiązania, które podkreślają jego innowacyjny, edukacyjny i inspirujący charakter.” – Ewa Szulc, dyrektor marketingu i PR Starego Browaru, organizatora AFF.
O projekcie – sesji 3D w identyfikacji wizualnej Art &Fashion Forum:
„Ideę kreatywną identyfikacji Art & Fashion Forum oparliśmy na skanie 3D, głównej technologii, która może zrewolucjonizować w ciągu najbliższych lat świat mody. Dzięki skanowaniu 3D wkrótce będziemy mogli mieć ubrania idealnie dopasowane do naszego ciała.” – Jacek Majewski, dyrektor kreatywny Super Super.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Podczas sesji zrobiliśmy modelce jednocześnie ponad 120 zdjęć. Zdjęcia były wykonane z każdego możliwego kąta, a potem specjalnym algorytmem zamienione na model trójwymiarowy, który stał się bazą do wykonania animacji do identyfikacji AFF”. – Mikołaj Molenda, dyrektor kreatywny Bridge.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„W Polsce fotografia modowa jest zazwyczaj traktowana płasko, a w przypadku realizacji sesji 3D, którą wykonałem dla Art & Fashion Forum uzyskaliśmy nieporównywalnie więcej”. – Jacek Kołodziejski, fotograf.
Metryczka filmu:
Wideo: Jacek Majewski & Mikołaj Molenda / Super Super & Bridge
Fotograf: Jacek Kołodziejski / Shootme
3D Set Design: Michał Piasecki / Bridge
3D Modeling: Rafał Kłos / Bridge
Dyrektor Artystyczny: Dawid Błażewicz / Super Super
Producent: Rafał Grobel / Super Super
Modelka: Aleksandra Stęplewska
Stylistka: Elwira Rutkowska
Makijaż: Ala Gabillaud
Włosy: Gor Duryan
Studio: Tęcza
Postprodukcja: LAMP
Muzyka: Piotr Krygier „Du:it”
Na zdjęciu i w animacji modelka ubrana jest w rzeczy z kolekcji Ewy Stepnowskiej, zeszłorocznej absolwentki Art & Fashion Forum.
Zapraszamy do obejrzenia filmu pokazującego kulisy realizacji sesji 3D wykorzystanej w identyfikacji wizualnej Art & Fashion Forum.