Nike promuje „Stranger Things” butami, które po podpaleniu odkrywają detale nawiązujące do serialu

Nike promuje „Stranger Things” butami, które po podpaleniu odkrywają detale nawiązujące do serialu
Podczas tegorocznego festiwalu Comic Con w San Diego marka Nike zaprezentowała nowe sneakersy, stworzone w ramach promocji serialu „Stranger Things”. Po podpaleniu butów ukazywały się drobne detale, które nawiązują do najnowszej części produkcji.
O autorze
1 min czytania 2019-07-29

Mimo że trzeci sezon „Stranger Things” miał swoją premierę na początku lipca br., marki dalej kontynuują promowanie swoich produktów, które powstały we współpracy z producentami serii. Tego przykładem jest chociażby marka Nike.

Podczas tegorocznego festiwalu Comic Con w San Diego brand zaprezentował z pozoru zwyczajne sneakersy Air Tailwind 79 w kolorze szarym. Jednak tuż po przyłożeniu do nich zapalniczki pojawiały się drobne elementy, które nawiązywały do nowej części „Stranger Things”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcia: instagram.com/baitme

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Były już klocki LEGO inspirowane serialem „Stranger Things”, New Coke, czyli napój Coca-Coli sprzed 30 lat i reklama w klimacie produkcji oraz kolekcja H&M w charakterystycznym dla lat 80. stylu.

PS2

W promocję włączył się także Burger King, który wprowadził odwróconego do góry nogami Whoppera.

PS3

Natomiast platforma Shutterstock w ramach swojej kampanii „It’s not stock, it’s Shutterstock” stworzyła spot, który wygląda jak zwiastun serialu „Stranger Things”.