TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nike tworzy wyspę na Fortnite. Gracze mogą już odwiedzać „Airphorię”

Nike tworzy wyspę na Fortnite. Gracze mogą już odwiedzać „Airphorię”
Zgodnie z zapowiedzią, Nike wkroczyło na platformę Fortnite. Marka stworzyła własną wyspę „Airphoria”. Użytkownicy mogą zdobyć specjalne produkty dla swoich awatarów, wziąć udział w grze, a nawet otrzymać darmowy plecak.
O autorze
1 min czytania 2023-06-23

fot. Fortnite

Być może czasy świetności Fortnite już minęły, ale nadal jest on przestrzenią, w którą inwestują marki. To właśnie w tej grze firmy tworzą swoje wirtualne światy. Co jakiś czas pojawia się zatem powód, by zajrzeć na serwery platformy. 

Tym razem również się taki pojawił, ponieważ Nike ruszyło z „Airphorią”, czyli własną wyspą, która powstała przy współpracy z Unreal Editor for Fortnite (UEFN). Gracze mogą na niej zakupić specjalną kolekcję ubrań, butów i dodatkowych przedmiotów dla swoich awatarów. Są to m.in.: plecaki, kilofy czy ekran wczytywania.

fot. Fortnite

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użytkownicy mogą także wziąć udział w grze, w trakcie której wyruszają na polowanie, odzyskują utracone Air Max Grails i mają szansę zdobyć nagrodę, jaką są Air Max 1 ’86 Back Bling. Na wyspie można odkryć różne strefy, takie jak np. „Stacja 97”, „Wieża Butpudełkowa” i „Max Muzeum”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

fot. Fortnite

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Airphoria” będzie dostępna na Fortnite do 28 czerwca. Wszyscy gracze, którzy spędzą na wyspie co najmniej 10 minut, otrzymają plecak Air Max 1 ’86.

Przestrzeń wirtualną połączono z rzeczywistością. Na stronie Nike uruchomiono sprzedaż limitowanej edycji odzieży oraz obuwia inspirowanej „Airphorią”. Produkty są dostępne jedynie w Ameryce Północnej.

– Airphoria stanowi nowe, wciągające doświadczenie dla Nike, ponieważ wzmacnia jej wysiłki w zakresie gier i produktów wirtualnych. Zawsze szukamy autentycznych sposobów na pogłębienie naszej więzi z fanami, rozszerzenie punktów dostępu do Nike w całym naszym cyfrowym ekosystemie oraz zaszczepienie miłości do sportu i zabawy. Co więcej, Nike jest jedną z pierwszych marek, które korzystają z Edytora Unreal firmy Epic Games aby Fortnite zbudował Airphoria, torując drogę do dalszego partnerstwa, które jeszcze bardziej odblokuje przyszłość gier – powiedział Ron Faris, wiceprezes/dyrektor generalny Nike Virtual Studios.

Na wyspę „Airphoria” można trafić przez „Odkrycia” lub za pośrednictwem kodu: 2118-5342-7190!

PS Wirtualna wyspa Coachelli w grze Fortnite

Swoją wyspę w Fortnite stworzyła także Coachella. Na wyspie gracze mogli wirtualnie dołączyć do popularnego festiwalu muzycznego.

PS 2 Heinz stworzył wyspę Fortnite, aby zwrócić uwagę na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie

Marki tworzą swoje wirtualne przestrzenie również w celach edukacyjnych. W taki sposób marka Heinz wykorzystała fakt wkroczenia na Fortnite. Wyspę zaprojektowano tak, aby edukować konsumentów na temat fundamentalnej roli, jaką odgrywa zdrowa gleba.