#NISKIECENYDLAWSZYSTKICH. Ponad 100 tys. klientów skorzystało pierwszego dnia z promocji Delikatesów Centrum

#NISKIECENYDLAWSZYSTKICH. Ponad 100 tys. klientów skorzystało pierwszego dnia z promocji Delikatesów Centrum
W ramach akcji promocyjnej „Niskie ceny nie mają właściciela” w sklepach sieci Delikatesy Centrum można skanować karty Biedronki i Lidla. Promocja ma przypomnieć, że atrakcyjne ceny są nie tylko w dyskontach, a na codziennych zakupach można zaoszczędzić tyle samo lub jeszcze więcej. Pierwszego dnia akcji – 8 kwietnia, z promocji skorzystało ponad 100 tys. klientów.
O autorze
1 min czytania 2024-04-11

Akcja promocyjna #NISKIECENYDLAWSZYSTKICH obowiązuje w dniach 8-14.04. we wszystkich sklepach Delikatesów Centrum, czyli w ponad 1400 punktach w całej Polsce.

Ze specjalnych promocji mogą korzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnościowego Delikatesów Centrum, ale także osoby mające przy sobie karty „Moja Biedronka” lub „Lidl Plus”. Sklepy Delikatesy Centrum zostały już wyposażone w opcję skanowania obu kart.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ta akcja to nie tylko realna korzyść dla konsumenta, ale również nasza odpowiedź na próbę zawłaszczenia narracji o atrakcyjnych cenach przez największych. Zdecydowaliśmy się na niestandardowy ruch, żeby pokazać, że promocyjne ceny i ciekawe akcje to nie tylko dyskonty. Chodząc do innych sklepów, można oszczędzić równie dużo, także na codziennych zakupach – mówi Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za sieć Delikatesy Centrum.

Akcji promocyjnej w Delikatesach Centrum towarzyszy kampania, która obejmuje emisję reklam w telewizji, radiu, internecie i prasie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W spocie w Delikatesach Centrum spotykają się klientki Lidla i Biedronki, które skanują przy kasie karty tych sieci. Narrator informuje, że niskie ceny nie mają właściciela, a Delikatesy Centrum są dla wszystkich. Zachęca do kupowania z aplikacją Biedronki lub Lidla. Przekonuje, że w ten sposób można zaoszczędzić na zakupach tyle samo lub jeszcze więcej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Redakcja NowegoMarketingu otrzymała zestaw materiałów zapowiadających akcję.

PS Biedronka kontra Lidl, czyli wojna na SMS-y okiem ekspertów

PS2 Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów. Ponad 55% rodaków chce jej zaostrzenia [BADANIE]

PS3 Dlaczego twój dziadek łapie się na promocje w Biedronce, a ty… może już nie?