Trudno o akcję, która lepiej oddawałaby hasło przewodnie Nissana – „Innovation that excites”. Konkurs w serwisie Pinterest jest dużym krokiem marki w stronę innowacyjności. Serwis ten bowiem, mimo że rozwija się bardzo dynamicznie na polskim rynku, wciąż jest jeszcze u nas stosunkowo mało znany, w porównaniu z krajami Europy Zachodniej. Kryje jednak w sobie ogromny potencjał i dlatego Nissan zdecydował się na jego wykorzystanie już na tym etapie.
- Skierowanemu do kobiet konkursowi w serwisie Pinterest towarzyszy kampania wspierająca na innych platformach i serwisach społecznościowych
- Uczestniczki konkursu mają za zadanie przypinać do swojej wirtualnej tablicy korkowej dowolne grafiki i zdjęcia, które najlepiej oddają ich osobowość w nawiązaniu do tzw. „Micra Attitude”
- Kampania ma na celu zaprezentowanie nowego modelu Nissana Micra, który jest trzecim najlepiej sprzedającym się samochodem marki w Europie.
- Działania w serwisie Pinterest mają na celu ukazanie Nissana Micra jako idealnego samochodu dla inteligentnych, pewnych siebie kobiet, które mają swój własny styl
- Kampania jest kolejnym krokiem w procesie komunikacji marki z klientami za pośrednictwem nowoczesnych platform i mediów społecznościowych
Innowacyjna kampania Nissana w serwisie Pinterest oraz innych mediach społecznościowych prowadzona jest na skalę ogólnoeuropejską, a jej idea jest wszędzie taka sama – pokazanie swojej osobowości w odniesieniu do „Micra Attitude”.
Zobacz również
Nowy Nissan Micra charakteryzuje się dynamicznym i nowoczesnym wyglądem. Zdecydowanie różni się od swoich poprzedników. Co więcej, udostępniono w nim liczne opcje personalizacji, co sprawia że z pewnością sięgnie po niego wiele nowoczesnych kobiet z charakterem, kobiet, które lubią się wyróżniać.
Nowa Micra wyposażona jest w wiele udoskonaleń technologicznych, takich jak nowy ekran dotykowy, usługę Google Send-To-Car oraz wejście USB. Ma więc wszystko, czego potrzebuje grupa docelowa tego modelu – ludzie lubiący nowoczesne rozwiązania, nowinki techniczne, stale będący online, korzystający z mediów społecznościowych, wychodzący poza konwencję, szukający nowych doświadczeń, gotowi na wszystko.
Konkurs w serwisie Pinterest ma na celu zaangażowanie i zbudowanie więzi z klientami w mediach społecznościowych i wcielenie ducha „Micra Attitude” w życie. Akcję wspiera kampania oraz komunikacja na Facebooku. Społeczność skupiona wokół marki Nissan w postach publikowanych przez markę zachęcana jest do stworzenia na swoich profilach w serwisie Pinterest osobnej tablicy „Micra Attitude” z przypiętymi do niej zdjęciami i grafikami inspirowanymi ludźmi, których podziwiają, ulubionymi cytatami, designem, wyjątkowymi przedmiotami, ukochanymi miejscami czy hobby.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Nowa Micra jest samochodem z duszą, mającym przebojowe „podejście do życia”. Tak samo jak jej właściciele, każdy dzień zaczyna inteligentnie, stylowo, z pewnością siebie. To właśnie chcemy pokazać w serwisie Pinterest – mówi David Parkinson, dyrektor odpowiedzialny za media społecznościowe w ramach struktur Nissana w Europie – Pinterest jest platformą opartą na prezentacji wizualnej, która umożliwia użytkownikom wyrażenie swojej osobowości, zainteresowań i pasji. Dlatego właśnie jest to idealne miejsce do budowy zaangażowania klientów. Konkurs ma na celu podkreślenie ich indywidualności i przekonanie się, co tak naprawdę kręci właścicieli Nissana Micra.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aby wziąć udział w konkursie, użytkowniczki muszą stworzyć tablicę „Micra Attitude” na swoim profilu i opublikować na niej w sumie 10 zdjęć, każde opatrzone tagiem #MicraAttitude oraz #Polska. Dwa ze zdjęć mają być przepięte z oficjalnego profilu Nissan Europe. Celem jest stworzenie wirtualnej tablicy zapełnionej obrazami, które zainspirują każdego, ktokolwiek je zobaczy. Trzy uczestniczki, które stworzą najlepsze tablice „Micra Attitude” otrzymają zestawy nagród. Gotowe tablice należy zgłaszać wpisując się na profilu Nissan Europe w serwisie Pinterest, pod przypinką z polskimi zasadami (pinterest.com/pin/176625616609110684).
Konkurs trwa do 21 lipca do godz. 23.59. Laureatki zostaną wyłonione przez jury konkursu, złożone z pracowników firmy Nissan.