Więcej tekstów, badań i analiz z cyklu #NMInsights znajdziesz TUTAJ >>
Według badania „Monitor programów lojalnościowych 2024”, odsetek osób deklarujących korzystanie z co najmniej jednego programu lojalnościowego wynosi 72%, co stanowi wzrost o 8 p.p. w porównaniu do roku 2023. Co ciekawe, zanotowany wzrost nie wynika z pojawienia się na polskim rynku nowego, silnego gracza oferującego klientom atrakcyjniejszy niż inne program lojalnościowy, ale jest efektem działania dużych i znanych sieci sklepów, takich jak Lidl czy Biedronka.
Zobacz również
W badaniu zadano pytanie m.in. o to, z jakich powodów polscy kupujący decydują się na przystąpienie i pozostanie w programach lojalnościowych poszczególnych marek. Jak się okazuje, kluczowe znaczenie mają w tym przypadku takie cechy, jak intuicyjność i prostota zasad działania. Chodzi przede wszystkim o to, aby program lojalnościowy oferował użytkownikom łatwą w użyciu i przyjazną aplikację mobilną, Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
która umożliwia szybkie i wygodne korzystanie z programu, śledzenie postępów i dostęp do aktualnych promocji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzono w sierpniu br.
Wykresy: badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024”.
Zdjęcie główne: Freepik
PS NMInsights: Blisko dwie trzecie polskich internautów słucha podcastów [RAPORT]
Studio PLAC opublikowało raport „Podcasty 2024”, który pokazuje, jak rozwija się rynek podcastów w Polsce. Badanie wskazuje na rosnącą popularność tego medium oraz jego zwiększającą się skuteczność jako kanału komunikacji marketingowej.