NN Investment Partners zachęca do odkładania pieniędzy na emeryturę

Ruszyła ogólnopolska kampania kinowa NN Investment Partners TFI. Akcję, w postaci 45-sekundowego spotu, można śledzić przez 8 tygodni na ponad 500 ekranach w sieci kin Cinema City, Multikino i Helios.
O autorze
1 min czytania 2016-10-28

Jednocześnie kampania ma swoją odsłonę w kanale online, gdzie prowadzone są działania wizerunkowe i sprzedażowe.

– Nasza długofalowa współpraca NN Investment Partners w zakresie planowania i zakupu mediów cyfrowych właśnie weszła na kolejny poziom. Równolegle do generowania sprzedaży kont inwestycyjnych kanałami digitalowymi, zaczęliśmy budować zasięg obecnością offline. Tym samym kompleksowo adresujemy potrzeby biznesowe naszego Klienta – komentuje Bartłomiej Trośniak, Communication Director, Value Media (Group One). 

Kampania opowiada o dokonywaniu ważnych życiowych wyborów. Pokazuje różnych bohaterów na różnych etapach ich życia podejmujących ważne i trudne życiowe decyzje, które docelowo okazują się dla nich bardzo trafione i dobre. Spot zwraca uwagę na fakt, że tych decyzji, które mają wpływ na naszą przyszłość nie warto odkładać na później. 

„Chcieliśmy pokazać prawdziwych ludzi, potencjalnych inwestorów, z którymi Polacy mogą łatwo się identyfikować. Takich, którzy właśnie podjęli ważną życiową decyzję, np. wyprowadzili się od rodziców czy zmienili pracę”. – komentuje Magdalena Markowska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w NN Investment Partners TFI. „Naszym celem było przedstawienie NN Investment Partners jako marki pierwszego wyboru dla klientów poszukujących sprawdzonych rozwiązań inwestycyjnych na emeryturę. Zdajemy sobie sprawę, że podjęcie decyzji o odkładaniu na emeryturę nie jest łatwe. Warto jednak zacząć już dziś, aby czuć się spokojniejszym o przyszłość swoją i swoich najbliższych.” – dodaje Markowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot wyreżyserował Piotr Onopa ze studia produkcyjnego Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów off i online odpowiada Value Media (Group One).  

Słuchaj podcastu NowyMarketing