Jednocześnie kampania ma swoją odsłonę w kanale online, gdzie prowadzone są działania wizerunkowe i sprzedażowe.
– Nasza długofalowa współpraca NN Investment Partners w zakresie planowania i zakupu mediów cyfrowych właśnie weszła na kolejny poziom. Równolegle do generowania sprzedaży kont inwestycyjnych kanałami digitalowymi, zaczęliśmy budować zasięg obecnością offline. Tym samym kompleksowo adresujemy potrzeby biznesowe naszego Klienta – komentuje Bartłomiej Trośniak, Communication Director, Value Media (Group One).
Zobacz również
Kampania opowiada o dokonywaniu ważnych życiowych wyborów. Pokazuje różnych bohaterów na różnych etapach ich życia podejmujących ważne i trudne życiowe decyzje, które docelowo okazują się dla nich bardzo trafione i dobre. Spot zwraca uwagę na fakt, że tych decyzji, które mają wpływ na naszą przyszłość nie warto odkładać na później.
„Chcieliśmy pokazać prawdziwych ludzi, potencjalnych inwestorów, z którymi Polacy mogą łatwo się identyfikować. Takich, którzy właśnie podjęli ważną życiową decyzję, np. wyprowadzili się od rodziców czy zmienili pracę”. – komentuje Magdalena Markowska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w NN Investment Partners TFI. „Naszym celem było przedstawienie NN Investment Partners jako marki pierwszego wyboru dla klientów poszukujących sprawdzonych rozwiązań inwestycyjnych na emeryturę. Zdajemy sobie sprawę, że podjęcie decyzji o odkładaniu na emeryturę nie jest łatwe. Warto jednak zacząć już dziś, aby czuć się spokojniejszym o przyszłość swoją i swoich najbliższych.” – dodaje Markowska.
Spot wyreżyserował Piotr Onopa ze studia produkcyjnego Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów off i online odpowiada Value Media (Group One).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing