„No to w Polskę” – nowy program podróżniczy na antenie MoveTV i Traffic.tv

Platforma video out of home Move TV i Traffic.tv, należące do grupy AMS, wprowadziły nowy program do swojej codziennej ramówki.
O autorze
1 min czytania 2020-09-09

„No to w Polskę” to nowy program podróżniczy w formule 5-minutowego, dynamicznego materiału video-reportażu. Pigułka wiedzy o lokalnych perełkach turystycznych, z historią, kulturą i ciekawostkami w tle, ale przede wszystkim z humorem i z dużym luzem. W każdym odcinku, poza atrakcjami, rekomendowane są także miejsca na nocleg i jedzenie. 

Ideą programu jest przede wszystkim wspieranie regionów, które w tym roku ucierpiały turystycznie z powodu COVID-19. W programie będą pojawiać się miejsca nietuzinkowe, ale warte odwiedzenia: na jednodniowy wypad ze znajomymi, weekendowe zwiedzanie we dwoje czy dłuższy urlop z rodziną. Dla każdego, w każdym wieku i na każdą kieszeń. 

W „No to w Polskę” będą prezentowane lokalne obiekty, ale także produkty czy też marki, którym konwencja programu i jego tematyka jest bliska. 

– Chcemy, aby zainteresowane programem marki wystąpiły w nim w formie subtelnego lokowania, branded contentu osadzonego w kontekście danego odcinka. Zapewnimy im odpowiedni czas i kontekst, aby ich brand dobrze wpisywał się w dany odcinek. Najważniejszy jest dla nas odbiorca programu „No to w Polskę” – jego uwaga jest dla nas kluczowa. Ta idea zawsze będzie nam przyświecać w doborze odpowiednich partnerów współtworzących z nami program oraz narracji w jakiej chcemy przybliżyć ich marki miłośnikom programu – mówi Agnieszka Kossakowska, head of branded content w Move TV.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawca i prowadzącym program „No to w Polskę” jest Maciek Paszek, na co dzień pilot wycieczek turystycznych po Polsce i najdalszych zakątkach globu. Autor popularnej książki i bloga „Półprzewodnik po Antypodach”, który odwiedził już ponad 50 krajów.

Każdy odcinek „No to w Polskę” jest emitowany w Move TV (grupa AMS) na 1200 ekranach w ponad 250 klubach fitness, w 30 miastach w Polsce, co 120 min. /24h /7 dni. ‒ Traffic.tv: na 400 ekranach w 180 warszawskich autobusach co 60 min. /24h /7 dni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do tej pory wyemitowano już 3 pilotażowe odcinki: „Wzdłuż Pilicy do Tomaszowa Mazowieckiego”, „Bydgoszcz: na szlaku TeH2O”, „Podlasie: w synagodze, w meczecie i w cerkwi”. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się